اخبار تهران

پیش‌بینی ۳۵ همت اعتبار برای اجرای پروژه‌های عمرانی پایتخت

به گزارش بازار، لطف الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در جریان بهره برداری از تقاطع شمالی بزرگراه آزادگان حدفاصل فداییان اسلام تا شهید تندگویان مصادف با ستاد 101 امید و افتخار صبح امروز – شنبه 28 بهمن وی گفت: تا پایان سال فرصت کمی برای افتتاح داریم که این نشان از فعالیت شهرداری تهران دارد. امروز تهران تبدیل به کارگاه شده است.

وی ادامه داد: در این دوره برای اولین بار اتفاقات مفصلی در حوزه مترو، خرید اتوبوس، پسماند، فضای سبز، فرهنگی و اجتماعی خواهد بود. رسانه ها باید بزرگراه آزادگان را قبل و بعد از این پروژه به مردم نشان دهند.

فروزنده با بیان اینکه قطعا تلاش بمانت می تواند آثار خوبی در زندگی مردم به جا بگذارد، تصریح کرد: با وجود اینکه منابع زیادی تزریق کرده ایم، مهندسان همچنان برای انجام کار به منابع نیاز دارند و شهرداری 35 منبع مالی دیگر را برای هزینه در امور عمرانی تعریف کرده است.

معاون شهردار تهران در پایان با بیان اینکه آنچه در توزیع آسفالت اتفاق افتاد مهم و قابل تقدیر است، گفت: با همکاری نهادهای مختلف پیگیر مدیریت واحد شهری در شهر هستیم. هنگام نگرانی؛ کار و تلاش برکاتی خواهد داشت.

منبع:تحلیل بخش تهران

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا