خبر خوش برای معلمان/ این افراد خانه دار می شوند


محسن احمدی به همراه مدیران عامل پنج هلدینگ و معاونان و مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان به اقتصاد دیجیتال و دانش بنیان، تولید دارایی، تکمیل پروژه های نیمه تمام، اجرای دقیق حاکمیت شرکتی پرداختند. استانداردها، تخصص و افزایش سلامت و انضباط مالی و سازمانی، جایگاه و رزق و روزی فرهنگیان را یکی از مهمترین برنامه های راهبردی دوره مدیریت جدید صندوق ذخیره فرهنگیان عنوان کرد.

وی با اشاره به ماموریت های گرن فوندو بر لزوم افزایش سودآوری برای ارتقای ارزش دارایی ها و استفاده بهینه از فرصت های اقتصادی تاکید کرد و افزود: در تمامی هلدینگ ها و شرکت های تابعه باید در راستای ایجاد ثبات و منابع مطمئن حرکت کنیم. و در عین حال سودهای پایدار و با ارزشی به دست آورید.

مدیرعامل صندوق پس انداز فرهنگیان تکمیل پروژه های نیمه تمام و بهره وری دارایی ها، افزایش شفافیت مالی و اداری و توانمندسازی سرمایه انسانی را لازمه تبدیل صندوق پس انداز فرهنگیان به الگوی جدید کسب و کار عنوان کرد و گفت: افزایش بهداشت حرفه ای و بین ادارات. – هم افزایی برای توسعه سیستم حاکمیت شرکتی.

احمدی ادغام یا انحلال برخی شرکت های زیان ده یا توسعه و تکمیل برخی پروژه ها را در راستای هم افزایی بین شرکت ها دانست و بر ساماندهی امور از منابع درون زا تاکید کرد.

مدیر عامل موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان یکی از جمله انتظارات جامعه فرهنگیان، دولت و وزارت آموزش و پرورش از این صندوق افزایش کنترل های داخلی و نظارت هوشمندانه و مستمر بر فعالیت های مالی و تجاری شرکت های تابعه است.

وی یادآور شد: کسانی که ماموریت های اصلی محوله را با سلامت، پاکیزگی و مسئولیت پذیری انجام می دهند، برای ادامه کار در صندوق مشکلی نخواهند داشت، اما انتصابات شخصی و غیر تخصصی پذیرفته نمی شود و افراد شایسته، متخصص و با انگیزه جایگزین می شوند. . مدیران

ترجیح برای جذب فرزندان معلمان.

احمدی گفت: صندوق ذخیره فرهنگیان یک صندوق بین نسلی متعلق به آحاد جامعه فرهنگی کشور است که باید برای نسل های آینده به خوبی از آن محافظت شود، بنابراین بسترهای مناسب برای پرورش مدیران باید جوان و کارآمد در دستور کار قرار گیرد. با اولویت جذب فرزندان نخبه و تحصیل کرده از خانواده معلمان.

وی همچنین بر اصل شفافیت و لزوم نظارت و مبارزه همه جانبه با فساد تاکید کرد و گفت: در گذشته در چه مواقعی ابهام، عدم شفافیت و ابهام بر روند فعالیت ها سایه افکنده بود، آسیب های جبران ناپذیری به دستگاه وارد کردند. این صندوق و در نهایت علاوه بر زیان های مالی به وجهه و اعتبار صندوق لطمه وارد کرده است، بنابراین ما این مسئولیت را داریم که با افزایش شفافیت و سلامت، تلاش خود را برای احیای برند این موسسه مضاعف کنیم.

ادامه طرح ارزش گذاری املاک، طرح های معیشتی فرهنگیان.

احمدی در پایان سخنان خود بار دیگر بر لزوم توجه جدی به منزلت و معیشت صاحبان این صندوق تاکید کرد و گفت: اقدامات خوبی در راستای ارتقای خدمت رسانی به فرهنگیان اعضا انجام شده است و از گذشته قدردانی می کنیم. در این راستا تلاش می شود، اما روند خدمت رسانی و ارائه خدمات ضروری است.» باید تسریع شود و برای انجام اقدامات مناسب تر تلاش کلی صورت گیرد.

وی آمادگی فوری شرکت های سرمایه پذیر برای ورود به بازار سرمایه و پذیرش در بورس را برشمرد و اظهار داشت: اجرای دقیق و سریع مابقی طرح ارزش ملک مهمترین گام در این آدرس است.

مدیرعامل صندوق پس انداز فرهنگیان همچنین از طرح احیای بانک سرمایه با هدف بهره گیری از ظرفیت این شرکت و بهره مندی از طرح های جدید زندگی و بیمه عمر در بیمه معلم برای آینده بهتر و آرامش خاطر بیشتر برای جامعه خبر داد. اعضا.

وی بیان کرد: طرح های مختلف دیگر از جمله طرح تردد و ساخت مسکن ارزان قیمت فرهنگیان، ارائه انواع کارت های اعتباری، کارت های کرامت و رفاه برای خرید جهیزیه کودکان، طرح خرید کالا و لوازم خانگی در از جمله طرح هایی که راه اندازی می شود، پرداخت اقساطی، اجاره خودرو و سفرهای گروهی ارزان است.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *