اخبار روز

مردم را از تلاش های دولت برای تقویت امید آگاه کنید

رئیس‌جمهور با قدردانی از تلاش‌های دستگاه‌های مختلف برای اجرای برنامه‌های دولت و تصویب اولین سفر دولت به استان هرمزگان، گفت: دولت‌ها و مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با اتخاذ تمامی تدابیر و تدابیر آگاه، رویکردی امیدوارکننده در جامعه اتخاذ کنند. به موقع.» تلاش های دولت.

به گزارش ایرنا، در جلسه امروز هیات عامل دولت به ریاست سید ابراهیم رئیسی، وزرا و اعضای هیئت دولت با ارائه گزارشی به تشریح دستاوردها و اقدامات انجام شده در حوزه کاری خود پرداختند.

در این جلسه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات ضمن قدردانی از حضور رئیس جمهور در مراسم روز ملی فناوری فضایی گفت: یکی یکی از دلایل موفقیت کشور در حوزه فناوری فضایی توجه و رهبری رئیس جمهور در این زمینه است.

محمدعلی نیکبخت وزیر جهاد کشاورزی نیز با اشاره به اقدامات چشمگیر و چشمگیر دولت در رفع مشکل صدور پروانه صید در هرمزگان و سیستان و بلوچستان گفت: مصوباتی بود که بحمدالله در سفر رئیس جمهور به هرمزگان مشکل این صیادان حل شد و جامعه صیادی جنوب کشور و مردم این منطقه راضی شدند.

روح الله دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور با اعلام افتتاح بزرگترین راکتور آب ازن کشور برای اولین بار در جهان گفت: روز گذشته بزرگترین راکتور نانو ازن که آب را از بوی بد تصفیه می کند و طعم، افتتاح شد و در حال حاضر به 320000 نفر خدمات رسانی می کند.

وی افزود: این فناوری برای اولین بار در دنیا در چنین ابعادی ساخته شد که یکی از جوایز ملی محسوب می شود.

محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با اطلاع از استقبال چشمگیر مردم و موفقیت جشنواره فیلم فجر، گفت: امسال تمامی صندلی های سینماها برای تماشای فیلم فروخته شد و در آنجا. هر شب چند اکران ویژه چند فیلم است و جشنواره پر از هیجان و نشاط بسیار خوبی است.

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی در گزارشی از آغاز عملیات عمرانی دو شهرک ساحلی هرمزگان در سفر اخیر رئیس جمهور به این استان با اشاره به این موضوع، اظهار داشت: در این سفر علاوه بر موارد متعدد، پروژه های انجام شده به بهره برداری رسید، فعالیت های اجرایی دو پروژه عمرانی شهری در سواحل خلیج فارس و مرکز مکران در راستای سیاست اقتصادی دریامحور مورد تاکید رهبری انجام شد. این دو شهر جزو 27 شهرک ساحلی بودند که با تلاش معاون اول محترم رئیس جمهور برای اجرای آنها آماده شده بودند و در شورای عالی شهرسازی نیز مکان یابی شده و در سفر اخیر رئیس جمهور عملیات اجرایی آنها آغاز شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین به اقدامات این وزارتخانه در حوزه روستایی اشاره کرد و گفت: در حوزه روستایی نیز تا پایان امسال بیش از 500 هزار قطعه زمین تامین و واگذار می شود. همچنین 400 هزار خانه روستایی ساخته شده و علاوه بر این اقدامات تا پایان سال 3000 کیلومتر راه روستایی ساخته می شود که نشان از توجه ویژه دولت به جامعه روستایی دارد.

عباس علی آبادی وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به برگزاری جشن احیای 610 واحد تولیدی و صنعتی در هرمزگان در سفر رئیس جمهور به این استان گفت: با این اقدام بزرگ هیچ تعطیلی و نیمه تعطیلی وجود ندارد. شرکت های بزرگ در استان هرمزگان و تمامی شرکت ها به چرخه تولید بازگشته اند. تنها 50 شرکت کوچک که فرصت فعالیت در بخش خود را ندارند باید بخش خود را تغییر دهند و اقدامات مناسب انجام شود.

سید ابراهیم رئیسی نیز در این نشست به سخنرانی پرداخت و با بیان اینکه باید با اطلاع رسانی به موقع همه تدابیر و تلاش دولتمردان، احیای همه بنگاه های بزرگ راکد تولیدی و صنعتی هرمزگان و ایجاد کارگاه تخصصی، رویکرد امیدوارانه ای در جامعه اتخاذ شود. یک بندر خمر و بنادر سیریک، بوموسی و دومین اسکله بزرگ بندر پارسیان در این استان را یکی از اقدامات خرسند، امیدوارکننده و قابل تقدیر خواند و از استاندار و همه دستگاه های اجرایی خواست تا اقدامات انجام شده در استان هرمزگان را برای مردم تشریح کنند. .

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا