اخبار روز سینما

این به لطف پوشش زنده فوتبال رخ داد. جام ملت های آسیا پخش سریال را متوقف کرد

پخش زنده مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا از شبکه سه باعث قطع پخش سریال بیست کیلویی شد.

به گزارش بازتاب آنلاین، «بیستکوید» به کارگردانی هادی حاجتمند مجموعه تلویزیونی جدید شبکه سه است که از بیست و سوم پخش می شود. دی ماه شروع شد، تا کنون ده قسمت از این سریال پخش شده است، اما قسمت یازدهم شنبه شب چهاردهم پخش خواهد شد. بهمن ماه به تعویق افتاد. دلیلش هم پخش مستقیم جام ملت های آسیا از شبکه سه است.

در مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابت ها، دیدارهای دوم از ساعت 19:30 آغاز می شود، زیرا مجموعه تلویزیونی «بیست کوید» ساعت 20:30 پخش می شود، به دلیل تداخل با بازی، امکان پخش مجدد سریال وجود ندارد. پوشش. به همین دلیل کانال تری پخش سریال «بیست کوید» را متوقف کرد و ادامه آن را به هفته آینده موکول کرد.

سریال «بیستکوئید» روایتی از وقایع دوران کرونا است که در قالب طنز روایت می‌شود. این سریال به کارگردانی هادی حاجتمند با حضور بازیگرانی چون علی عامل هاشمی، علیرام نورایی، آزیتا ترکشوند، فرزاد جمشیدی، اسدالله یکتا، میر طاهر مظلومی، حسن زارعی، فرج الله گلسفیدی، جواد سلطانی و صفر کشکولی ساخته شد.

این مجموعه 30 قسمتی شنبه تا چهارشنبه ساعت 20:30 از شبکه سه پخش می شود.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا