اخبار خودرو

ساینا مجوز تاکسی گرفت!/جزئیات

ساینا مجوز تاکسی گرفت!/جزئیات

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور از تکمیل مراحل اخذ مجوز ساینا برای استفاده از تاکسی خبر داد و گفت: تبدیل ساینا به تاکسی منوط به اختصاص سهمیه مناسب از سوی خودروساز است.

 

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از ایسنا، وی در تشریح ورود خودروی ساینا به تاکسیرانی کشور گفت: در حال حاضر در بخش تاکسیرانی تنها از یک خودرو به نام سمند سورن استفاده می کنیم اما تعداد خودروهایی که تحویل داده می شود بسیار کمتر از خودروهای تاکسیرانی است. نیاز و تقاضای فعلی ; بنابراین لازم است از خودروی دیگری برای اضافه شدن به ناوگان استفاده شود یکی یکی از گزینه ها خودروی «ساینا» بود.

مرتضی زمانی گفت: در تشریح ورود خودرو ساینا به تاکسیرانی کشور گفت: در حال حاضر در تاکسیرانی تنها از یک خودرو سمند سورن استفاده می کنیم اما تعداد خودروهایی که تحویل داده می شود بسیار کمتر از خودروهای تاکسیرانی است. نیاز و تقاضای فعلی بنابراین لازم است از خودروی دیگری برای اضافه شدن به ناوگان استفاده شود یکی یکی از گزینه ها خودروی «ساینا» بود.

وی افزود: بر این اساس فرآیند اخذ مجوز استفاده از تاکسی خودرویی «ساینا» انجام و این مجوز اخذ شد. در حال حاضر شرکت خودروسازی نیاز به همکاری دارد تا بتوانیم از این خودرو در این بخش استفاده کنیم. اما متاسفانه همراهی ها مانند گذشته نیست و تعداد سهمیه هایی که می خواهند اختصاص دهند بسیار کم است و قطعا این موضوع قابل قبول نیست.

مدیرعامل اتحادیه کشوری حمل و نقل مسافر شهری ادامه داد: در صورتی که شرکت خودروسازی با حمایت های لازم تعداد مناسب خودرو را برای این حوزه اختصاص دهد، ساینا را وارد صنعت تاکسیرانی می کنیم تا بتوانیم مشکلات صنعت تاکسیرانی را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: قطعاً اگر تعداد مناسب خودرو به این حوزه اختصاص داده نشود؛ از نظر ما ورود این خودرو به صنعت تاکسیرانی قابل قبول نیست.

منبع:آخرین خودرو

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا