اخبار روز سینما

طالع بینی تاروت روزانه تاروت 7 شنبه بهمن 1402 را اینجا بخوانید


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت خوانی یکی این یکی از انواع فال است. تاروت طرفداران زیادی دارد. تاروت بیشتر در اروپا رایج بود. تاروت خوانی این روزها بسیار رایج شده است. در زیر تاروت شنبه 7 بهمن 1402 را در زیر بخوانید.

فروردین

نماد: مرد قابل اعتماد

شما با فرصت های درخشانی روبرو خواهید شد که زندگی شما را در تجارت، اقتصاد و کسب درآمد بهبود می بخشد. / شما جذاب و موثر هستید. / خط کش سکه به شما توصیه می کند برای گسترش حوزه نفوذ و کسب تجربیات جدید، نقش رهبری و مسئولیت را در کار خود به عهده بگیرید. / خط کش سکه ها نیز می تواند بر شخصیت شما تأثیر بگذارد. زندگی با ویژگی های نگرش های مذکور. او یک شریک وفادار و پایدار در زندگی، یک دوست قابل اعتماد و یاور در شرایط بحرانی است.

اردیبهشت ماه

نماد: رهایی از غم و اندوه

یک زخم یا درد قدیمی نیاز به التیام دارد. / زمان همه چیز را حل میکند. / داشتن مکان و موقعیت مناسب برای تجدید قوای جسمی، روحی و عاطفی فایده زیادی دارد. / از ارتباط و معاشرت با افراد مرزی یا موضوعات پیچیده خودداری کنید. / اکنون زمان انجام فعالیت ها، روابط و اعمال نیست. / پرهیز از مشکلات در این مرحله به معنای دوری از مسئولیت نیست; بلکه نیاز به جمع آوری نیرو و تمرکز است./ باید آرام و متمرکز باشید.

خرداد

نماد: مرد جوان

این کارت نشان دهنده یک جوان شاعر با احساسات گرم و پرشور است. / اگر این کارت توسط جوانی انتخاب شود، ویژگی ها و روحیه او را یادآوری می کند، در غیر این صورت ممکن است نشان دهنده پیشنهاد فردی با ویژگی های فوق باشد.

تیر

نماد: انتظار امیدوارانه

استعدادهای خود را برای یک زندگی ایده آل نشان دهید. / غنی سازی فرصت ها / بهترین مکان برای شروع با محیط شماست. برای کشف و درک محیط خود تحقیق کنید و بیاموزید که چه منابع جمعی و گروهی برای کمک و همکاری با شما در دسترس است. / افق های خود را برای توسعه فعالیت های خود گسترش دهید. پاسخ سوالات و کنجکاوی های خود را دریافت کنید.

مرداد

نماد: موفقیت

الهه خورشید پیام آور نور، شادی است و رویاهای شما محقق خواهند شد. / موفقیت نزدیک است. / فرصتی بی نظیر در عرصه تجارت و هنر به شما ارائه خواهد داد. / اگر ازدواج نکرده اید، شریک کامل خود را پیدا خواهید کرد و رفاه خود را کامل خواهید کرد.

شهریور

نماد: شخص حقوقی

شما می توانید اولین قدم را در زمینه های حقوقی بردارید و نقش رهبری را در کسب و کار خود به عهده بگیرید. / شما مشتاق و مصمم هستید، با روش هایی که آزمایش کرده اید برای هر چالشی آماده اید و می توانید به نتایج دلخواه خود برسید. / از چالش ها برای تقویت و رشد شخصیت خود استفاده کنید و اجازه ندهید احساسات افسرده تان مانعی در راه اهدافتان شود.

مهر‌

نماد: ازدواج

پرنده خوش شانس به زودی از شاخه درخت زندگی شما که نوید عشق و آگاهی را می دهد بازدید می کند و شما شادی را در زندگی خود تجربه خواهید کرد. / سلطان بانو مظهر عشق است و باغ زندگی تو را سبز و پاک می کند.

آبان

نماد: سفر

یک ماجراجویی و سفر جدید ذهن شما را گسترش می دهد. / در این مرحله بر ترس های قدیمی خود غلبه کرده اید و چشم به راه افق های جدید هستید. / Nobawe Chowdest فرصت ها و ماجراجویی های هیجان انگیزی را برای شما اعلام می کند. / اشتیاق شما از تجربه شما بیشتر است. / در این مرحله با محدودیت های خود مقابله می کنید و سپس آنها را گسترش می دهید. افراد جدید، ایده های جدید و امکانات جدید هر کدام به نوعی بر سفر شما تأثیر می گذارند.

آذر

نماد: ماه

فریب / فریب / فریب / اشتباه / رسوایی / بزدلی / خطر / ریا

دی

نماد: شیطان

آدم بد/خشونت/فاجعه/سقوط/تجربه های عجیب/عصیان درونم.

بهمن

نماد: فداکاری

مکث / تعلیق / تغییر / تفویض / بی حوصلگی / ترک / فداکاری / بن بست / بهتر است صبر کنید تا تصمیم بگیرید / چیزی را رها کنید تا چیز بهتری بدست آورید.

اسفند

نماد: کشیش

دور ماندن/مراقب بودن/مراقبت/تمایل به دور شدن از شلوغی و تنها بودن/ممکن است به شخصی اشاره داشته باشد که چیزهای مهمی را به شما آموزش می دهد، مانند معلم.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا