اخبار روز

دستگیری عاملین حمله و به شهادت رساندن سرباز وظیفه !/جزئیات

این سرباز وظیفه بعد از شنیدن صدای امدادخواهی یکی از شهروندان که توسط شخصی اش توسط ۲ نفر سارق به سرقت رفته بود، به سرعت و با رشادت برای دستگیری آنان وارد عمل می‌شود که سارق با همکاری همدستش با استفاده از سلاح گرم این مامور وظیفه شناس را با اصابت گلوله مورد هدف قرار داده و از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر از دستگیری عاملان حمله به سرباز فرجا در بوشهر که صبح امروز در درگیری با سارقان به شهادت رسید، خبر داد.

سردار حیدر سوسنی عصر جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ساعت 30 صبح امروز جمعه، سرباز وظیفه  «حسین حیدری لقب» از پرسنل کلانتری 11 فدک خورموج که در مرخصی بود  در پارک سیادت بوشهر بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

وی افزود: این سرباز پس از شنیدن فریاد کمک یکی شهروندانی که وسایل شخصی آنها توسط دو سارق به سرقت رفته بود به سرعت و با جسارت برای دستگیر آ ن ها اقدام می کند. سارق با همکاری همدستش با اسلحه به این افسر وظیفه شناس شلیک کرد و از محل متواری شد.

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: این سرباز شجاع و غیور پس از انتقال به بیمارستان بر اثر شدت جراحات وارده جان باخت.

وی افزود: به محض اعلام این خبر، شناسایی و دستگیری متهم در دستور کار تیم اطلاعات و بازپرسان پلیس آگاهی استان قرار گرفت و پس از 12 ساعت متهمان در مخفیگاهی در یکی روستاهای اطراف بوشهر شناسایی و عملیات دستگیری آغاز شد.

سوسنی ادامه داد: در عملیات دستگیری متهمان به محض مشاهده حضور ماموران شروع به تیراندازی کردند. در انتقام از ماموران، قاتل مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به همراه همدستش دستگیر و برای مداوا به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس آگاهی استان بوشهر افزود: در بازدید از مخفیگاه متهم، یک دستگاه کلت کمری، یک دستگاه بلندگو مسروقه و یک دستگاه موتورسیکلت مورد استفاده متهم کشف و ضبط شد.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا