اخبار روز سینما جهان

انتقاد رایان گاسلینگ از مراسم اسکار!/جزئیات

رایان گاسلینگ در مصاحبه‌ای درباره بی‌اعتنایی آکادمی به مارگو رابی و گرتا گرویگ، دو عنصر کلیدی فیلم باربی صحبت کرد.

دیروز «رایان گاسلینگ» در بیانیه ای اشاره کرد که «گرتا گرویگ» (گرتا گرویگ) و «مارگو رابی» (مارگو رابی) در دو رشته مهم اسکار نادیده گرفته شده اند. این بیانیه توجه زیادی را در رسانه ها به خود جلب کرد.

انتقاد رایان گاسلینگ از مراسم اسکار

«رایان گاسلینگ» در اظهارات خود اعلام کرد که عدم نامزدی «گرویگ» و «رابی» در بخش کارگردانی و بازیگری فیلم «باربی» بی انصافی و اشتباه بوده است. این بازیگر که نامزدی بهترین کارگردانی گرتا گرویگ و نامزدی بهترین بازیگر زن رابی در اسکار را از دست داد، حرف های زیادی برای گفتن داشت.

انتقاد رایان گاسلینگ از مراسم اسکار!/جزئیات

وی در سخنرانی خود گفت:

در یک سال با این همه فیلم، مفتخرم که توسط همسالانم نامزد شده و در میان هنرمندان برجسته ای قرار بگیرم. من هرگز انتظار این را نداشتم. اما من افتخار می کنم که یک عروسک پلاستیکی به نام کن را به تصویر می کشم.

این بیانیه نشان می دهد که او با وجود انتقادات از بازی خود در این مراسم به عنوان نامزد اسکار بهترین بازیگر نقش مکمل مرد خوشحال بود.

گاسلینگ ادامه داد:

هیچ کنی بدون گرتا گرویگ و مارگو رابی وجود نخواهد داشت. آنها دو نفری هستند که بیشترین مسئولیت تولید این فیلم تاریخ ساز و جهانی را بر عهده دارند. بدون استعداد، لطف و خلاقیت آنها، هیچ یک از شخصیت های فیلم ممکن نخواهد بود. من ناامید شدم که آنها نامزد اسکار در رده خودشان نشدند.

فیلم باربی فیلمی بود که عموماً دوست نداشتند. زیرا این اثر هشت نامزدی مختلف اسکار را دریافت کرد. باربی علاوه بر نامزدی بهترین فیلم، نامزد بهترین فیلمنامه اقتباسی، بهترین طراحی صحنه و لباس، بهترین طراحی تولید شد و دو نامزدی در بخش ترانه و موسیقی متن دریافت کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا