اخبار روز

کشته شدن دختر جوان در شرق تهران با شلیک گلوله!/جزئیات

یک دختر جوان در شرق تهران در اقدامی انتقام جویانه توسط قاچاقچیان مرگ به ضرب گلوله کشته شد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از تسنیم اصابت گلوله به قفسه سینه جان باخت.

طولی نکشید که امیرحسین علیمردان از ماجرای این قتل مطلع شد. بازپرس ویژه قتل در اداره دهم دادسرای امور جنایی در جریان قرار گرفت و دقایقی بعد تیم زبده ای از بازپرسان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای تحقیقات میدانی پا به سردخانه مرکز درمانی گذاشتند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد: مقتول در حوالی خیابان صفا در حالی که سوار بر وانت نیسان به همراه پسر جوانی بود مورد اصابت گلوله قرار گرفت.

مرد جوان در اظهارات ضد و نقیض ماجرای جنایت را اینگونه توضیح داد: «با مقتول دوست بودم. در خیابان صفا در حال رانندگی با وانت نیسان بودیم که ناگهان جوانی به نام شهروز با خودروی خود شروع به تعقیب ما کرد و سپس با اسلحه کلت کمری به سمت من شلیک کرد که گلوله به دختر جوان اصابت کرد.

وی ادامه داد: مدتی پیش بر سر خرید و فروش مواد مخدر با شهروز اختلاف داشتم و با هم اختلاف داشتیم و امروز به قصد انتقام و اختلاف مالی 40 میلیونی دست به این قتل هولناک زد. از صحنه گریخت.

پس از تکمیل تحقیقات میدانی در بیمارستان بوعلی و صحنه جنایت، مرد جوان فاش کننده راز این جنایت با دستور قضایی دستگیر شد و ماموران اداره دهم پلیس آگاهی نیز برای بررسی دوربین های مداربسته اطراف جنایت مامور شدند. صحنه برای تعیین مسیر متهم و اقدامات اطلاعاتی گسترده برای ردیابی مخفیگاه او.

به گزارش تسنیم، جسد زن مقتول برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای کشف زوایای پنهان پرونده همچنان ادامه دارد.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا