استایل فوق العاده شیک جورجینا در جت شخصی اش غوغا کرد!/عکس

در ادامه می توانید جدیدترین عکس جورجینا را مشاهده کنید.


جورجینا رودریگز همسر رونالدو عکس جدیدی در جت شخصی رونالدو منتشر کرد. مثل همیشه استایل شیک و گران قیمت جورجینا طرفداران زیادی پیدا کرده است.

جورجینا در جت شخصی رونالدو

استایل فوق العاده شیک جورجینا در جت شخصی اش غوغا کرد!/عکس

سن رونالدو

کریستیانو رونالدو متولد 5 فوریه 1985 در پرتغال یکی از مشهورترین بازیکنان فوتبال است. او تا دوران دبستان تحصیلات زیادی ندارد اما از 8 سالگی فوتبال را شروع کرد و اکنون با ثروتی بالغ بر یک میلیارد دلار به عنوان یک مهاجم با پنج توپ طلا می درخشد. چربی بدن رونالدو ۱۰ درصد است به همین دلیل سریع می دود، ۱۸۵ سانتی متر قد و ۸۰ کیلوگرم وزن دارد و می تواند تا ارتفاع ۲ متر و ۹۳ سانتی متر بپرد.

حضور رونالدو در ایران

رونالدو دوشنبه 27 شهریور 1402 با تیم النصر وارد ایران شد تا با پرسپولیس در سری مسابقات جام باشگاه های آسیا بازی کند.

جت شخصی همسر رونالدو / استایل شیک جورجینا ترکند + عکس

بیوگرافی جورجینا رودریگز

جورجینا رودریگز، متولد 27 ژانویه 1997 در اسپانیا، یک مدل است. او فارغ التحصیل رشته مالی در مقطع کارشناسی ارشد است، او کار خود را به عنوان یک فروشنده آغاز کرد و اکنون یک مدل و همسر کریستیانو رونالدو است. در سال 2019، او پدر 69 ساله خود، جورج رودریگز را فاش کرد یکی او یک قاچاقچی کوکائین بود که ده سال از عمر خود را در زندان گذراند. در نوجوانی مدتی به بریستول انگلستان رفت و پس از یادگیری زبان انگلیسی مدتی به عنوان پرستار بچه مشغول به کار شد تا اینکه شروع به یادگیری رقص کرد.

آشنایی رونالدو با جورجینا

پس از مدتی از انگلیس به اسپانیا بازگشت و به دلیل چهره زیبایش در فروشگاه برند دولچه و گابانا به عنوان فروشنده مشغول به کار شد. او سپس در فروشگاه گوچی کار کرد تا اینکه در سال 2016 کریستیانو رونالدو بازیکن رئال مادرید هنگام خرید از این فروشگاه توجه او را به خود جلب کرد.

 

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *