اخبار روز سینما

فیلم Dune: Part Two طولانی‌‌‌ترین اثر دنی ویلنو خواهد بود

قبلا انتظار می رفت اینطور باشد فیلم Dune: قسمت دوم تجربه طولانی در سینما؛ البته طبق گزارش رسمی جدید مشخص است که این اثر طولانی ترین فیلم «دنی ویلنوو» است.

به طور کلی، «انکار ویلنوو» عادت دارد فیلم‌هایش را طولانی نشان دهد. زیرا میانگین طول بسیاری از کارهای قبلی او بیش از دو ساعت و نیم بوده است. خیاطی فیلم Dune 2 او همچنین با ساخت فیلمی سنگین و غنی که هیچ تفاوتی با آثار گذشته اش ندارد، رکورد شخصی خود را بهبود بخشیده است.


ادامه مطلب را در زیر بخوانید

بیشتر بخوانید:


Dune: Chapter Two طولانی ترین فیلم دنی ویلنوو خواهد بود

صبح امروز تمدید برنامه تایید شد. قسمت دوم فیلم تل ماسه تقریباً 165 دقیقه، یعنی 2 ساعت و 45 دقیقه طول خواهد کشید. این ادعا به نقل از رسانه «جاسوس دیجیتال» منتشر شده است. این فیلم ده دقیقه طولانی تر از اولین فیلم تلماسه سال 2021 است.

فیلم Dune: قسمت دوم

با این زمان پخش، فیلم Dune 2 این فیلم با پشت سر گذاشتن فیلم Blade Runner 2049 در سال 2017 که 163 دقیقه یا 2 ساعت و 43 دقیقه به طول انجامید، طولانی ترین فیلم دنیس ویلنوو تا به امروز شد.

این تایید پس از افشای گزارش‌هایی در دسامبر 2023 منتشر شد که نشان می‌داد مدت زمان فیلم 166 دقیقه خواهد بود. فیلم Dune قسمت دوم در یازدهم اسفند 1402 در سینماهای سراسر جهان اکران خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد پیشرفت دنی ویلنوو چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت نظرات بنویسید. شکل برای به اشتراک گذاشتن

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا