اخبار روز

شروع ثبت‌نام آزمون استخدامی دولت!/جزئیات

سومین فراخوان جذب نخبگان و استعداد‌های برتر در دستگاه‌های اجرایی، با هدف حمایت از اشتغال و اثرگذاری آن ها در حل مسائل اساسی کشور شروع شد.

بنیاد ملی نخبگان به دنبال مصوبه هیات وزیران در تاریخ ۱۴۰۰/۱۲/۰۲  در زمینه جذب و حفظ حداکثر استعدادها و سرمایه های انسانی نخبه در دستگاه های اجرایی و با هدف بهره گیری از ظرفیت نخبگان برای حل مشکلات اصلی کشور، دستورالعمل «شناسایی استعدادهای برتر» را برای جذب در دستگاه های اجرایی کشور اجرا کردند.

راهبرد‌های مهم بنیاد در اجرای این آیین‌نامه، استفاده کردن از ظرفیت نخبگانی، ارتقای شیوه های مدیریتی کشور و تکیه کردن بر نیروی جوان و متخصص داخلی با توجه کردن به نقشه راه علمی کشور در بیانیه گام دوم انقلاب، به ویجود آوردن ارتباط بین اجتماع نخبگان و دستگاه‌های اجرایی جهت حل مسائل اصلی کشور و نگهداشت نخبگان در چرخه خدمت‌رسانی به جامعه است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بنیاد ملی نخبگان، متقاضیان واجد شرایط می توانند تا پانزدهم مهرماه از این تسهیلات استفاده کنند. بهمن جهت ارسال یا تکمیل فایل و ثبت درخواست به سامانه ثبت نام به آدرس dana.bmn.ir مراجعه و اطلاعات خود را در این سامانه بارگذاری نمایید.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا