به گفته پی ام آپ، با وجود اینکه حدود 40 روز از پایان فروردین می گذرد، هنوز تعدادی متقاضی وجود دارد ایران خودرو آنها تاخیر در تحویل محصولاتی مانند دنا پلاس و سورن پلاس را محکوم می کنند.

این کاربران مدعی هستند که تعهدات این شرکت مربوط به فروردین ماه به ویژه برای دو محصول توربوشارژ سمند سورن پلاس و دنا پلاس با گیربکس دستی و اتوماتیک تحویل مشتریان نشده است.

پیگیری های روابط عمومی گروه خودروسازی ایران دستور حاکی از آن است که این موضوع صحت ندارد و مرجع ذیربط صحت این گفته را تکذیب کرده است.

طبق اعلام این شرکت هیچ یک از محصولات این شرکت برای تحویل فروردین ماه تاخیر ندارند. اما اگر اطلاعات و پرونده های مشتریان ناقص باشد، احتمال این اتفاق وجود دارد.

از این طریق مشتریان می توانند سایت ایران را بررسی کنند ماشین از وضعیت سفارش خود در esale.ikco.ir مطلع شوید. و یا در صورت نیاز به راهنمایی بیشتر می توانند با مرکز تماس شرکت به شماره 096440 تماس گرفته و مشکل خود را با اپراتورهای شرکت در میان بگذارند.

ایران خودرو در مرحله اول سامانه یکپارچه فروش توانست بیش از 800 هزار دستگاه خودرو به فروش برساند. با توجه به 100 هزار تعهدی که از چند ماه گذشته تاکنون تحویل نشده است، این سوال مطرح می شود که آیا این شرکت با فروش 585 هزار دستگاه در سال گذشته می تواند تا پایان امسال به تعهد 900 هزار دستگاهی خود عمل کند؟

بر اساس آمار تولید اردیبهشت ماه ماه امسال نسبت به اردیبهشت ماه سال گذشته، این شرکت توانسته ۱۷ درصد افزایش داشته باشد. رشد تولید داشته باشند. حال اگر ایران خودرو در سال جاری ادامه دهد و تولید این شرکت در بهترین حالت خود باشد، این شرکت می تواند در مجموع 678 هزار دستگاه از محصولات خود را در سال جاری با 16 درصد افزایش نسبت به سال گذشته تولید کند.

در این شرایط امسال بیش از 200 هزار خودرو از تعهدات امسال محقق نمی شود و این شرکت مجبور است در سال آینده بخشی از سفارشات امسال را به مشتریان واگذار کند.


اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *