فوری/ اطلاعیه رسمی تعطیلی مدارس و ادارات استان ها فردا 25 دی

در ادامه اطلاعات دقیق در مورد تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 25 دی را می توانید بخوانید.

هواشناسی به دلیل سرمای بی سابقه برای برخی استان ها وضعیت قرمز اعلام کرده که منجر به تعطیلی برخی استان ها شده است.

اطلاعیه تعطیلی مدارس و ادارات برف ادارات این استان را نیز تعطیل کرد

به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا، فردا کلیه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل و بانک ها با دو ساعت تاخیر باز می شوند.

به دلیل بارش شدید برف و برودت هوا، فردا کلیه ادارات شهرستان اردبیل تعطیل و بانک ها با دو ساعت تاخیر باز می شوند.

استانداری اردبیل اعلام کرد: با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا، فردا دوشنبه 25 ام، تمامی ادارات شهرستان اردبیل تعطیل و بانک ها با 2 ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.

با توجه به بارش شدید برف و برودت هوا، فردا دوشنبه بیست و پنجم شهریورماه تمامی ادارات شهر اردبیل تعطیل و معطلی بانک ها 2 ساعت خواهد بود.

همچنین تمامی ادارات و بانک های شهرستان های نیر، نمین، سرعین و مشکین شهر با 2 ساعت تاخیر و از ساعت 9 صبح شروع به کار خواهند کرد.

این اطلاعیه شامل مراکز امدادی و خدمات رسان نمی شود و فعالیت دستگاه های اجرایی در سایر شهرستان های استان اردبیل نیز عادی خواهد بود.

تمامی مدارس اردبیل روز دوشنبه تعطیل است

بر اساس اطلاعیه آموزش و پرورش فردا در تمامی مقاطع تحصیلی اردبیل حضور ندارند.

با توجه به برودت هوا و بارش برف در اردبیل فعالیت های آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی صبح و عصر فردا لغو می شود.

بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی سرد و شدید امروز یکشنبه (24). دی)، جو استان همچنان ناپایدار است و بارش برف، مه، وزش باد (تند تا گاهی نسبتاً شدید) همراه با کولاک، یخبندان و کاهش محسوس دما در اکثر مناطق استان خطرناک خواهد بود.

بر اساس این گزارش، عمده فعالیت این سامانه در مناطق مرکزی و جنوبی استان و در شهرستان های گرمی و انگوت خواهد بود و اختلال در حمل و نقل شهری و بین شهری ادامه خواهد داشت.

اداره کل هواشناسی استان اردبیل تاکید کرد: این سامانه بارشی تا ظهر روز دوشنبه (25) ادامه خواهد داشت. دی) در استان فعال خواهد شد، وی به شهروندان و دستگاه های اجرایی توصیه کرد به هشدارهای هواشناسی تراز قرمز شماره 1 و نارنجی شماره 70 صادره از سوی اداره کل هواشناسی استان اردبیل توجه کنند.

اطلاعیه تعطیلی مدارس فردا دوشنبه 25 دی ماه منتشر شد.

به دلیل بارش برف و کولاک، لغزنده بودن سطح جاده ها و شرایط نامناسب تردد، مدارس امروز در بسیاری از شهرها تعطیل شد. فردا دوشنبه 25 برف می بارد دی ماه نیز مدارس را تعطیل کرد. مدارس اردبیل، همدان، آذربایجان شرقی و گیلان امروز تعطیل شد. بارش برف ادارات اردبیل را نیز تعطیل کرد.

بر اساس اعلام رسمی سازمان آموزش و پرورش مبنی بر تعطیلی مدارس فردا به دلیل برودت هوا و بارش برف در اردبیل، فعالیت های آموزشی کلیه مقاطع تحصیلی روز دوشنبه 25 بهمن ماه متوقف می شود. دی این ماه بصورت حضوری در دو نوبت صبح و عصر و از طریق شبکه آموزشی شاد انجام خواهد شد. (این گزارش با تعطیلی مدارس در سایر استان ها به روز می شود.)

مدارس فردا دوشنبه 25  دی 1402 تعطیل است

خبر تعطیلی مدارس همچنان خبر مهمی برای دانش آموزان است تا بدانند فردا مدارس تعطیل است یا خیر. برف و یخبندان در برخی شهرها و آلودگی شدید هوا در سایر شهرها دانش آموزان را با مشکل مواجه کرده است.

در شهرهای تهران، مازندران، گلستان، گرگان، ساری، رشت، گیلان، آذربایجان غربی و شرقی، تبریز، ارومیه، رشت، کرمانشاه و لرستان بارش برف را مشاهده کردیم که اکنون به دلیل کاهش دمای هوا به یخ تبدیل شده است. در روزهای اخیر مدارس در برخی از شهرهای کشور به ویژه در مناطق روستایی تعطیل بوده و مدارس امروز نیز تعطیل هستند.

فردا دوشنبه 25 دی 1402 در تهران باز است یا بسته است؟

به نظر می رسد مدارس شهرهای دماوند، پردیسان و فیروزکوه استان تهران و همچنین مدارس مناطق شمالی کشور از جمله آذربایجان شرقی و غربی، تبریز، ارومیه، اردبیل، گرگان، فردا به دلیل یخبندان و سرما تعطیل باشد. و رشت. مدارس روستاها فردا تعطیل است.

وضعیت تعطیلی مدارس مازندران، گلستان و گیلان

لازم به ذکر است مدارس مازندران و ساری به دلیل برف و سرما و یخبندان در مناطق روستایی تعطیل هستند اما در شهرستان های ساری و سایر شهرستان های استان مازندران تا ساعاتی دیگر انجام وظیفه می شود. برخی از مدارس شهرستان های استان مازندران تعطیل شد.

احتمال تعطیلی مدارس قزوین به دلیل بارش برف وجود دارد

مدارس قزوین فردا دوشنبه 24 دی ماه 1402 رو به پایان است و برف و یخبندان تردد را برای دانش آموزان سخت کرده است.

مریم بهروزی در گفتگو با خبرنگار مهر وی تصریح کرد: بر اساس نتایج آخرین مدل های هواشناسی امروز و فردا امواج متناوب سامانه بارشی را در منطقه خواهیم داشت.

وی افزود: با گذر این امواج انتظار افزایش ابر، گاهی وزش باد، در برخی مناطق بارش باران، در مناطق کوهستانی و سردسیر احتمال کولاک را داریم.

این کارشناس هواشناسی با بیان اینکه در این مدت وزش باد نسبتا شدید تا شدید در نواحی غربی استان قزوین پیش بینی می شود، گفت: برای فردا یکشنبه ممکن است بارش ها در ارتفاعات شمالی شدیدتر باشد.

تعطیلی مدارس و پیش بینی وضعیت جوی در روزهای آینده

صادق ضیائیان در گفت وگو با ایسنا، درباره وضعیت جوی کشور گفت: امروز (24 دیدر استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب و جنوب اصفهان، لرستان، همدان، مرکزی، قم، ارتفاعات و ارتفاعات البرز. استان‌های زنجان، قزوین، البرز، تهران، گیلان، مازندران، گلستان و بخش‌هایی از خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی با بارش باران و برف، گاهی رگبار، وزش باد شدید موقت و در ارتفاعات از جمله کولاک همراه است.

وی افزود: بیشترین میزان بارش برف در این روز در جنوب غرب آذربایجان غربی، شمال شرق آذربایجان، غرب کردستان، اردبیل، ارتفاعات گیلان و البرز مرکزی خواهد بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی دوشنبه (25) دی) در برخی مناطق در شمال غرب، غرب، ارتفاعات زاگرس مرکزی و شمال شرق، سه شنبه (26). دی) در شرق و چهارشنبه (27 دی) در سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده پیش بینی می شود.

تعطیلی مدارس/ورزشکاران زیر برف رفت

در شهرستان ورزقان عمق برف بیش از نیم متر و در مناطق مرتفع شهرستان ورزقان عمق برف تا یک متر و در مناطق نسبتا مرتفع عمق برف تا 1.5 متر گزارش شده است. گزارش می شوند.

اکثر راه های روستایی شهرستان ورزقان به دلیل بارش شدید برف بسته است.

از روز شنبه سامانه بارشی جدید وارد کشور شد که با بارش شدید باران در مناطق شمال غرب کشور مانند آذربایجان شرقی و غربی و اردبیل، مشکل عبور و مرور، کاهش دما و یخبندان در جاده ها ایجاد شد که منجر به تصمیم اداره کل راهور شد. ستاد بحران به تعطیلی مدارس در مرکز استان ها و دیگر شهرهای این مناطق تبدیل شد.

نظافت مدارس برای آسایش و رفاه دانش آموزان و والدین و خدمت رسانی بهتر به جامعه برای بازگشایی خیابان ها و کمک به ساکت شدن خیابان ها در این هوای سرد است.

اگرچه تعطیلی مدارس به معنای تاخیر در تحصیل دانش آموزان و عقب افتادن آنها از کلاس ها و تکالیف نیست، به همین دلیل تخت مبارک در چنین روزهای تعطیلی مدارس به کمک معلمان و دانش آموزان می آید. مدارس حضوری بدهید. و کلاس ها در محیطی راحت ادامه می یابد.

با توجه به ادامه فعالیت سامانه بارشی احتمالا در روز دوشنبه همچنان مدارس آموزش از راه دور در مناطق مختلف تبریز وجود خواهد داشت، اما بهتر است منتظر اعلام رسمی آموزش و پرورش و مناطقی که از سوی این سازمان تعطیل می شود، باشید. و همچنین دوره هایی که برای روز دوشنبه برگزار می شود تعطیل است. و لغو امتحانات داخلی هنوز به صورت رسمی اعلام نشده است.

اخبار مرتبط

ارسال به دیگران :

آخرین اخبار

همکاران ما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *