اخبار روز سینما جهان

همکاری مجدد وس اندرسن و بیل موری در فیلمی جدید

پس از تجربه همکاری موفق بین وس اندرسون و بیل موری در حال کار بر روی فیلم جدیدی است که طرفداران این دو هنرمند را به وجد خواهد آورد.

“وسلی ولز اندرسون” یکی او به عنوان یکی از موفق ترین و خلاق ترین کارگردانان هالیوود شناخته می شود که با بیل موری در تولیداتی مانند The French Dispatch و Rushmore همکاری داشته است. این فیلمساز پنجاه و چهار ساله آمریکایی در تلاش است تا دوباره با این بازیگر برنده اسکار همکاری کند و فیلم جدیدی بسازد.

وس اندرسون و بیل موری دوباره با هم متحد می شوند

بر اساس گزارش جدیدی که مجله «ددلاین» منتشر کرده، فیلم جدید و بی نام این کارگردان مورد توجه سه بازیگر مهم قرار گرفت. از جمله این بازیگران می توان به «بیل موری»، «مایکل سرا» و «بندیکت کامبربچ» اشاره کرد و مراحل فیلمبرداری از امسال آغاز می شود. ضمناً فیلمنامه این پروژه را «رومن کاپولا» فرزند کارگردان بزرگ سینما «فرانسیس فورد کاپولا» نوشته است. طبق گزارش های منتشر شده، انتظار داریم عنوان فیلم در ماه های آینده اعلام شود و امیدواریم شاهد اطلاعات بیشتری از آن باشیم.

وس اندرسون
وس اندرسون و بیل موری دوباره با هم متحد می شوند

وس اندرسون کارگردان، تهیه کننده و نویسنده آمریکایی است. او در 1 می 1969 متولد شد و به دلیل استفاده از سبک بصری فراگیر در فیلم هایش شناخته شده است. این شهر به خاطر نمایش زندگی شهری، موسیقی مالیخولیایی، استفاده قوی از رنگ و صحنه ها و شخصیت های دقیق طراحی شده است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا