اخبار روز

آپارتمان‌های ۵ میلیاردی در تهرانپارس/ جدول

در ادامه می توانید قیمت انواع آپارتمان در منطقه تهرانپارس تهران را در جدول می توانید ببینید.

یکی از بزرگترین محله های شرق تهران، محله تهرانپارس است. اهالی تهران پارس خوش شانس هستند زیرا در میان پارک های طبیعی زیبا و وسیع سرخ حصار، لویزان، پارک ملی خجیر و پارک زیبای یاس فاطمی احاطه شده اند.

آب و هوای مطبوع و چشم انداز زیبای این باغ های جنگلی حال و هوای مطبوعی به محله تهران پارس بخشیده است. تهران پارس به دو محله شرقی و غربی تقسیم می شود.

برای خرید آپارتمان 23 ساله در پارس غربی تهران به متراژ 54 متر و 2 خواب به بودجه ای بالغ بر 3.5 میلیارد تومان نیاز است.

همچنین آپارتمان دیگری در همین متراژ به متراژ 64 متر و 1 خواب با توجه به اینکه 21 سال از ساخت آن می گذرد در روزهای اخیر با قیمت 4 میلیارد و 150 میلیون تومان ارزیابی شده است. .

اگر قصد خرید آپارتمان نوساز در منطقه تهران پارس غربی را دارید می توانید یک آپارتمان 150 متری 3 خوابه با سرمایه 17 میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمان 18 ساله دیگری در همین منطقه به متراژ 100 متر و 2 خواب نیز در روزهای اخیر 5000 میلیون و 900 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در ادامه اگر به مناطق شرقی تهران پارس علاقه دارید می توانید یک آپارتمان 13 ساله با متراژ 55 متر و یک خوابه با بودجه 2.9 میلیارد تومان خریداری کنید.

آپارتمان دیگری در تهران در منطقه پارس شرقی با متراژ 121 متر و 2 خواب با وجود گذشت 17 سال از ساخت آن، معادل 11 میلیارد و 500 میلیون تومان ارزش گذاری شده است.

آپارتمانی دیگر در همین منطقه با قدمتی حدود 16 سال و 1 خوابه به متراژ 55 متر در روزهای اخیر با قیمتی معادل 4000 میلیون و 800 میلیون تومان مورد مذاکره قرار گرفت.

در جدول زیر قیمت انواع آپارتمان در منطقه تهران پارس تهران را مشاهده می کنید:

آپارتمان‌های ۵ میلیاردی در تهرانپارس/ جدول


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا