اخبار روز سینما

ذوق و شوق این دوخانم بازیگر بخاطر کنار مازیار لرستانی بودن!/عکس

 در ادامه می توانید عکس جدید مازیار لرستانی در کنار دو بازیگر خانم را ببنید.

به گزارش بازتاب آنلاین عکس جدیدی از مازیار لرستانی در کنار مرجانه گلچین و شقایق فرهانی منتشر شد. عکس جدید مرجانه گلچین در کنار مازیار لرستانی واکنش هایی را در فضای مجازی به همراه داشت. مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون است. مازیار لرستانی علاوه بر بازیگری، کارگردان تئاتر نیز هست. عکس جدید مازیار لرستانی در کنار دو بازیگر خانم ببینید.

ذوق و شوق این دوخانم بازیگر بخاطر کنار مازیار لرستانی بودن!/عکس

بنیاد خانه سالمندان توسط مازیار لرستانی

مازیار لرستانی به فکر تاسیس خانه پیشکوتان افتاد تا مشکلات خود را در دوران افسردگی هشت ساله و غیبتش از بازیگری فراموش کند.

ورود مازیار لرستانی به عرصه بازیگری

مازیار لرستانی از سال 1364 فعالیت خود را به عنوان بازیگر تئاتر آغاز کرد و در دوران دانشجویی 17 نمایش را کارگردانی کرد. او معاصر هنرمندان مشهوری چون محمد رحمانیان، مهتاب نصیرپور، علی دهکردی بود.

در سال ۱۳۷۰ برای اولین بار با فیلم نیاز به کارگردانی علیرضا داوودنژاد پا به دنیای سینما گذاشت و در سال ۱۳۶۵ سریال آقابخیر ساخته مجید بهشتی اولین تجربه بازیگری او در تلویزیون شد.

این هنرمند با سریال آپارتمانی اصغر هاشمی در سال ۱۳۷۱ بیشتر در بین مردم شناخته شد و این سریال را اوج فعالیت خود عنوان کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا