اخبار روز سینما جهان

پشت صحنه خنده دار سریال جومونگ+ ویدیو

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز ویدئویی از پشت صحنه های خنده دار سریال افسانه جومونگ منتشر شد. این ویدیو با نمایش پشت صحنه های خنده دار سریال افسانه جومونگ در اینترنت دست به دست شد.سریال افسانه جومونگ یک سریال کره ای بود که از شبکه 3 سیما پخش شد. سریال افسانه جومونگ یکی از درام های کره ای محبوب در ایران است. این سریال تا الان چندین بار تکرار شد. در زیر جوک های خنده دار سریال افسانه جومونگ را مشاهده می کنید.

داستان سریال افسانه جومونگ

داستان این مجموعه حول محور شکست سلسله گوجوسان در برابر امپراتوری هان می باشد. امپراتوری هان در حدود سال 108 قبل از میلاد با استفاده از سلاح های فولادی گوجوسان را شکست داد و مردم این امپراتوری عظیم آواره شدند و توسط سواره نظام آهنین به طرز وحشیانه ای سلاخی و شکنجه شدند.

در این دوره آشفته، فردی به نام هموسو رهبری یک گروه مقاومت محلی به نام گروه دامول را بر عهده می گیرد و با استفاده از سربازان گوجوسان و حمایت شاهزاده بویو گوموآ، علیه هان فعالیت می کند. او سعی می کند پناهندگان گوجوسان را از ظلم هان نجات دهد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا