اخبار روز سینما جهان

دلیل امتناع سلبریتی ها از امضا دادن با خودکار آبی!

ویدئویی به ظاهر معمولی از امضای قرارداد یک سلبریتی به موضوع داغ شبکه های اجتماعی اخیرا تبدیل شده است.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از روزیاتو، در این ویدئو کلر فوی بدون ذکر دلیل از امضای با خودکار آبی خودداری می کند. این اقدام او بحث هایی را در شبکه های اجتماعی به راه انداخته است و پاسخ نه تنها برای افراد مشهور بلکه برای طرفداران نیز مفید است.

این ویدیو بازیگر 39 ساله بریتانیایی است که بیشتر برای بازی در نقش ملکه الیزابت دوم در سریال درام «تاج» نتفلیکس شناخته شده است.

در این ویدئو که به تازگی منتشر شده، کلر کاری مشترک برای همه افراد مشهور انجام می دهد و برای طرفدارانش امضا می گیرد. اما جزییات این ویدیو در فضای مجازی دست به دست شد و بسیاری از مردم را متحیر کرد.

در ویدیوی به اشتراک گذاشته شده در شبکه اجتماعی TikTok، شخصی به فوی یک تکه کاغذ و یک خودکار آبی می دهد تا یک امضا بگیرد. اما این بازیگر می گوید: “من با خودکار آبی کار نمی کنم.”

دلیل امتناع سلبریتی ها از امضا دادن با خودکار آبی!

طرفدار مرد از پاسخ او گیج به نظر می رسد و فوی پاسخ او را به او تکرار می کند. سپس فرد دیگری با خودکار سیاه به بازیگر نزدیک می شود و در کنار او می ایستد تا بتواند از فوی امضا بگیرد.

در بخش نظرات این کلیپ، بینندگان این سوال را مطرح کردند که چرا این بازیگر حتی از دست زدن به خودکار آبی خودداری می کند.

این واقعا عجیب است! دلیل استفاده نکردن از خودکار آبی چه می تواند باشد؟

سپس کاربر دیگری گفت که باید بداند چرا این سلبریتی با خودکار آبی امضا نمی‌کند. حتی بعضی ها فکر می کردند که این کار یک بازیگر بی ادبی است که برای یک نفر امضا نگیرد اما این کار را برای طرفدار دیگری انجام دهد.

بسیاری از کاربران با غرور بیش از حد شروع به سرزنش این بازیگر کردند و مطمئن بودند که دلیل امضای او از نظر روانی سیاه است.

دلیل امتناع سلبریتی ها از امضا دادن با خودکار آبی!

 

حتی برخی می گفتند این بازیگر بی ادب است. آنها اصرار داشتند که مخالفت او عمدتاً به دلیل عدم تمایل او به فروش امضا است. اما سپس یک کاربر وضعیت را روشن کرد. گفته می شود دلیل اصلی این موضوع هیچ ربطی به نگرش شخصی کلر نسبت به طرفدارانش ندارد.

خبرنگاران برای اظهار نظر با فوی تماس گرفته اند. در واقع، معلوم شد که او تنها سلبریتی نیست که با جوهر آبی امضا نمی‌کند.

منطقی بودن دلایل چنین رفتاری بسیاری از مردم را شگفت زده کرد.

یکی برخی از کاربران دلیل اصلی این امر را در بخش نظرات توضیح دادند و بیش از 10000 نفر نظر او را لایک کردند. دلیل اصلی رفتار کلر این است که به بسیاری از افراد مشهور و ورزشکاران آموزش داده می شود که با جوهر آبی امضا نکنند. زیرا به راحتی می توان آن را اسکن کرد و امضای روی چیزهای دیگر جعل و سپس فروخت.

کاربر دیگری توضیح بیشتری در مورد اینکه چرا امضا با جوهر آبی بسیار ناامن است، ارائه کرد. جوهر آبی اجازه می دهد تا امضاها به راحتی به موارد دیگر منتقل شوند و استفاده از جوهر سیاه را ایمن تر می کند.

دلیل این موضوع با جزئیات بیشتری در اینستاگرام فاش شد. یک نفر توضیح داد که خودکارهای مداد رنگی در سایت هایی مانند eBay و غیره با قیمت بالاتری فروخته می شوند. برخی از سلبریتی ها نمی خواهند از بازار ثانویه حمایت کنند یا از برند خود بهره برداری کنند.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا