اخبار روز

تغییرات جدید در نظام استخدام ارتش!/جزئیات

در ادامه جزئیات جدید استخدام ارتش را می توانید بخوانید.


به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از مهر سردار موسی کمالی، مشاور ارشد فرمانده قرارگاه مرکزی مهارت آموزی ستاد خدمت نیروهای مسلح در پاسخ به سوالی مبنی بر جزئیات تفاهم نامه این قرارگاه و نیروهای مسلح. سازمان آموزش فنی و حرفه ای تصریح کرد: تفاهم نامه استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و افتتاح مدارس برای آموزش سرباز بین اردوگاه های این سازمان منعقد شد. آموزش فنی و حرفه ای.

وی درباره هدف و جزئیات این یادداشت افزود: اشتغال یکی یکی از دغدغه های مهم نظام این است که خانواده ها و جوانان از ظرفیت ها و توانایی ها برخوردار باشند. یکی یکی از الزامات احراز اشتغال است و مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا همواره بر توانمندسازی جوانان در دوران خدمت سربازی تاکید داشته اند.

وی با بیان اینکه از سال 1395 نیروهای مسلح برای کمک به توانمندسازی، آموزش و اشتغال سربازان جوان آمده اند، اظهار کرد: نیروهای مسلح بخشی از امکانات خود را به بهره برداری رسانده و با همکاری سازمان های ذیربط شعار هر سرباز را در دستور کار قرار داده اند. حداقل یک مهارت تخصصی دارد و برخی از مهارت های حرفه ای عمومی را دنبال می کند.

سردار کمالی تصریح کرد: با 26 متولی تفاهم نامه امضا کرده ایم. یکی یکی از اصلی ترین سازمان های متولی توانمندسازی جوانان، سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزش کارکنان نیروهای مسلح گفت: این سازمان توانسته برای آموزش 600 هزار سرباز برنامه ریزی کند و تنها در 10 ماه گذشته امسال 153 هزار نفر دوره های فنی و حرفه ای را فرا گرفته اند. . آموزش.

وی با اشاره به اینکه آموزشگاه های آزاد ظرفیت بسیار خوبی دارند و در کشور حدود 21 هزار آموزشکده فنی و حرفه ای آزاد با حدود 40 هزار مربی وجود دارد، گفت: برای اتحاد این آموزشگاه ها با نهضت تربیت سرباز تفاهم نامه همکاری منعقد می شود. تعدیل خواهد کرد، تفاهم نامه ستاد آموزش کارکنان وظیفه با نیروهای مسلح و سازمان آموزش فنی و حرفه ای منعقد شد.

سردار کمالی تاکید کرد: پیش بینی می شود امسال با برنامه ریزی و برنامه ریزی بتوانیم حدود 10 هزار نفر داشته باشیم و در سال آینده این سقف را گسترش دهیم و ماموریت نیروهای مسلح تا تحقق شعار همگان ادامه خواهد داشت. سربازی که دارای مهارت تخصصی و برخی مهارت های عمومی شغلی است.

مشاور عالی فرمانده قرارگاه مرکزی آموزشی کارکنان نیروهای مسلح گفت: انشاالله همه سربازان آموزش های مهارتی ببینند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا