اخبار روز سینما

ماجرای اصلی «گناه فرشته» در قسمت چهارم شروع می شود!

همانطور که انتظار می رفت، داستان سریال «گناه فرشته» در قسمت چهارم با افشای چند اتفاق مهم و تمرکز بر چند موقعیت حساس وارد جریان اصلی شد. تا پیش از این معرفی شخصیت ها و پیشینه آنها در قسمت های اول باعث شده بود که مخاطب درگیر پیچیدگی ها شود و از موضوع اصلی سریال فاصله بگیرد.

به گزارش بازتاب آنلاین، زمانی که قسمت دوم «گناه فرشته» منتشر شد، در مقاله ای بر اساس نحوه فیلمنامه پیش بینی کردیم. حامد عنقا به خصوص در سریال آقازاده یادمان می آید که قسمت های اول به معرفی شخصیت ها، ریشه ها و روابط بین آنها اختصاص دارد و داستان از قسمت های بعدی شروع می شود.

در چهارمین قسمت از سریال گناه فرشته با افتتاح خبرنگاری به نام واعظ با بازی مهدی احمدی، مطالبات مالی او از حامد با بازی شهاب حسینی، روابط پنهانی او با برخی شخصیت ها و همچنین پایان عجیبی که برای آن در نظر گرفته شده بود. او، داستان ابعاد جدیدی دارد. اینجاست که اطلاعاتی از شخصیت مهتاب با بازی لادن مستوفی به دست می آوریم و محوریت داستان مشخص می شود.

ماجرای اصلی «گناه فرشته» در قسمت چهارم شروع می شود!

با آمدن مهدی احمدی در نقش «واعظ» داستان «گناه فرشته» وارد مرحله جدیدی شد.

لازم به ذکر است که در این قسمت دیگر خبری از فلاش بک نیست و تمامی اتفاقات به زمان حال روایت می شود. این موضوع همچنین به مخاطب کمک می کند تا با پیچیدگی کمتری کنار بیاید و بتواند وقایعی را که در گذشته برایش ذکر شد، مانند یک پازل کنار هم بگذارد و از آنها نتیجه بگیرد.

در مجموع می توان قسمت چهارم «گناه فرشته» را نقطه شروع داستان اصلی دانست و باید منتظر ماند و دید که سریال چگونه ادامه پیدا می کند.

قسمت «گناه فرشته» به کارگردانی حامد عنقا، امروز جمعه 22 دی در پلتفرم فیلیمو منتشر شده است.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا