اخبار روز سینما جهان

صحبت های کریستن استوارت درباره ساخت فیلم جدید خودش!

در جشنواره فیلم کن در سال 2018، کریستن استوارت او اعلام کرد که اولین کارگردانی خود را با اقتباسی از خاطرات لیدیا یوکناویچ در سال 2011 به نام The Order of Water انجام خواهد داد.

از آن زمان، استوارت برای یافتن منابع مالی برای پروژه تلاش کرده است. اما علی‌رغم سابقه‌اش در برخی از محبوب‌ترین فیلم‌های مستقل دهه گذشته، از ابرها در سیلز ماریا تا اسپنسر، و مشارکت و تولید نقش اصلی ایموگن پاتس در نقش یوکناویت. استوارت نتوانست پشتیبانی لازم را برای پروژه ای که ریدلی اسکات از طریق شرکت تولیدی خودش، اسکات فری، تهیه کرده بود، انجام دهد

کریستن استوارت درباره ساخت فیلم جدیدش صحبت می کند

استوارت می گوید:

من این فیلم را قبل از اینکه برای شخص دیگری کار کنم می سازم. بعد از این فیلم دیگر فیلم نمی سازم. من به شما می گویم.

این بازیگر 33 ساله در جشنواره فیلم ساندنس امسال در دو فیلم بازی کرد. که یک فیلم جنایی عاشقانه به نام عشق و یک فیلم علمی تخیلی عاشقانه به نام Love Me را به جا می گذارد. او همچنین در فیلم کمدی مستقل ساکرامنتو بازی کرد و علاوه بر بازیگری، کارگردانی این فیلم را نیز بر عهده دارد.

کریستن استوارت

استوارت این را می داند یکی موانع عبارتند از میل یوکناویچ برای تجسم مجدد زندگی غیرخطی و از هم گسیخته خود به عنوان یک تجربه سینمایی، و همچنین تمایل نویسنده برای نشان دادن اینکه چگونه آسیب شخصی او منجر به اعتیاد به الکل شد، حتی در زمانی که به عنوان یک شناگر حرفه ای کار می کرد.

بیانیه استوارت به شرح زیر است:

من فکر می‌کنم زبان یک زن هرگز نوشته نشده است و من به سادگی فیلمی می‌سازم که برای خریداران جذابیت چندانی ندارد، اما در عمل به معنای گسترده‌ای جذاب است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا