اخبار روز

بسته شدن پرونده بدهی مالیاتی سرمربی اسبق پرسپولیس!/جزئیات

معاون باشگاه پرسپولیس بسته شدن پرونده بدهی مالیاتی این باشگاه را به سازمان امور مالیاتی تشریح کرد تا دغدغه سرمربی فعلی تیم ملی عمان برای بازگشت به نیمکت نشینان برطرف شود.

به گزارش تسنیم، امیرهوشنگ پناهی، معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس که امروز (پنجشنبه) به همراه رضا چلنگر برای بستن پرونده مالیاتی برانکو ایوانکوویچ در سازمان امور مالیاتی حضور داشت، در گفت و گو با این مقام مسئول گفت: وب سایت باشگاه های پرسپولیس: جریمه های نابخشودنی مربوط به مالیات برونکو را پرداخت کنید.

وی ادامه داد: تنها جرایم قابل گذشت باقی مانده با رایزنی و هماهنگی درویش (مدیرعامل پرسپولیس) با مسئولان سازمان امور مالیاتی رفع و پرداخت شد. بدهی مالیاتی پرسپولیس در رابطه با قرارداد با برانکو در سال های 1394 تا 1397 و در اکثر موارد در دوره های قبل اقدامات لازم صورت نگرفت.

معاون مالی، اداری و پشتیبانی باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: برای سال 1394 بدهی مالیاتی نداشتیم اما جرایم قابل گذشتی بود که با مشورت مدیرعامل باشگاه رفع شد. مسئولیت مربوط به مهم ترین و غیرقابل گذشت ترین جرایم سال های 96 و 97. مقدار بسیار کمی از سال 1396 باقی مانده بود که به آن نیز رسیدگی شد. همچنین تسویه کامل بدهی های مالیاتی مربوط به اصل مالیات و جرایم نابخشودنی سال 95 را انجام داده ایم.

پناهی خاطرنشان کرد: به این ترتیب مبالغ اصلی مالیات سال های 94 تا 97 و جرایم سال های 95، 96 و 97 نیز پرداخت شد، حسابداری کامل این سال ها انجام شد و پرونده مالیاتی برانکو بسته شد. با توجه به پیگیری های درویش، این کار برای رفع هرگونه نگرانی احتمالی برونکو تکمیل شد. این بدهی پنج سال پیش و در زمان مدیریت های مختلف باقی مانده است. تصور می شد که این یکی از موضوعات و دغدغه های برانکو  است و به همین دلیل حل شده است.

بسته شدن پرونده بدهی مالیاتی سرمربی اسبق پرسپولیس!/جزئیات

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا