اخبار روز سینما

همکاری پل توماس اندرسون با شان پن و لئوناردو دی‌کاپریو !/جزئیات

پل توماس اندرسون کارگردان مشهور هالیوودی که روی پروژه جدیدی کار می کند، با دریافت مجوز از «برادران وارنر» از هفته آینده مرحله فیلمبرداری را آغاز می کند.

به گزارش ددلاین، فیلمنامه این فیلم با بازی «لئوناردو دی‌کاپریو»، «شان پن» و «رجینا هال» توسط  «پاول اندرسون» نوشته شده است. همچنین شایعاتی مبنی بر پیوستن تعدادی دیگر از بازیگران به این فیلم شنیده می شود؛ اما هنوز حضور آنها در این فیلم  تأیید شده است.

همکاری پل توماس اندرسون با شان بن و لئوناردو دی‌کاپریو

نام این فیلم هنوز مشخص نشده و جزئیات داستان آن محرمانه است. اما داستان در زمان حال روایت می شود و این پروژه بزرگترین پروژه این کارگردان خواهد بود که بودجه ای متناسب با حجم فیلم و بازیگران خواهد داشت.

پل توماس اندرسون

این پروژه با همکاری مشترک «مایکل دو لوکا» و «پم ابدی» تولید شده است. لئوناردو دی کاپریو که اخیرا در فیلمKillers of the Flower Moon به کارگردانی «مارتین اسکورسیزی»  بازی کرده است، به  پروژه دیگری به اسم The Wager پیوسته که در آن داستان گروهی 30 نفره از مردانی که از کشتی غرق شده‌ای نجات پیدا کرده اند و در جزیره‌ای دورافتاده جهت زنده ماندن می‌جنگند، را روایت می‌کند. «شان پن» نیز به تازگی در فیلم Daddio نقش‌آفرینی کرده و جزء بازیگران توانمند سینما به حساب می آید.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا