اخبار روز سینما

بازی های شهاب حسینی در سریال هایی با نقش هایی متفاوت جنجال به پا کرد+ تصاویر

این روزها دو سریال پرمخاطب شهاب حسینی یعنی گناه فرشته و سرزمین مادری در حال منتشر شدن است. در سرزمین مادری عاشق دختر بیست ساله سریال یعنی نیکی کریمی است و قصد دارد با او ازدواج کند. در سریال دیگر متاهل است و یک دختر نزدیک بیست ساله دارد.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز شهاب حسینی سوپراستار سینمای ایران است. شهاب حسینی به خوبی از پس نقش های متفاوت و جذاب بر می آید. در کارنامه شهاب حسینی  نشان شوالیهٔ کشور فرانسه نیز وجود دارد. شهاب حسینی در فیلم ها و سریال های تلویزیونی زیادی حضور داشته است. در ادامه اخبار به نقش ها و بازی های جذاب شهاب حسینی نگاهی انداختیم.

شهاب حسینی از ابتدای دهه هشتاد به عنوان بازیگر مطرح سینما و تلویزیون جای خود را باز کرد و پس از دهه نود وارد شبکه تلویزیونی خانگی نیز شد و محبوبیت زیادی در بین مخاطبان به دست آورد. بازیگران زن فیلم و سریال زوج هایی هستند که در اکثر مواقع موفق به انجام کار مورد نظر می شوند.

شهاب حسینی

در حال حاضر شاهد حضور شهاب حسینی در مقابل نیکی کریمی در سریال «سرزمین مادری» به کارگردانی کمال تبریزی هستیم. دو بازیگری که بیش از ده سال پیش با هم این نقش ها را بازی کردند و بازی های قدرتمندشان حال و هوای متفاوتی دارند و در عین حال شهاب حسینی در سریال گناه یک فرشته حامدعنقا  با لادن مستوفی بازی می کند. او که بازیگری کم کار است حالا بازی متفاوتی را مقابل شهاب حسینی انجام می دهد. نگاهی به زوج های موفق شهاب حسینی در سینما و تلویزیون انداختیم.

شهاب حسینی

شهاب حسینی در سریال «سرزمین مادری»و«گناه فرشته»  دو نقش متفاوت را در دو سن مختلف بازی کرد. یکی پسر ساده و سربازی است که لباسی برای پوشیدن ندارد و یکی وکیلی میانسال و پولدار است که پرونده های پرسود مالی را می پذیرد، پخش این دو سریال در کنار هم موقعیت جالبی را رقم زد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا