اخبار روز

خشم سعودی ها از سخنان تند کروز

به گزارش آس، جدال جذاب رئال مادرید و اتلتیکو مادرید در مرحله نیمه نهایی سوپرجام اسپانیا که در ریاض برگزار شد با برتری 5 بر 3 رئال به پایان رسید.

نکته قابل توجه در این بازی استقبال ضعیف هواداران عربستان از تونی کروس بود تا جایی که این بازیکن آلمانی هر بار که توپ می گرفت از سوی هواداران هو می شد که تعجب بسیاری را برانگیخت.

اما چرا تونی کروس با چنین رفتاری مواجه شد؟ دلیل عصبانیت هواداران عربستانی صحبت های جنجالی بود که این ستاره آلمانی پیشتر به زبان آورده بود.

تونی کروس یکی یکی از انتقادها حضور ستاره های بزرگ در فوتبال عربستان بود. او پیش از این پس از انتقال گابریل وگا 18 ساله به الاهلی گفت: “می گویند فوتبال در عربستان جذاب شده است، اما به نظر من هر چه هست پول است.” در مورد پول و علیه فوتبال. در نهایت بازیکنان باید خودشان تصمیم بگیرند، اما من مخالفم. برای بازیکنانی که در سال های پایانی فوتبال خود هستند، چنین تصمیماتی طبیعی است، اما برای بازیکنانی که هنوز در ابتدای فوتبال خود هستند، این تصمیم بسیار عجیب است. نبود حقوق بشر مانع از پیوستن من به اتحادیه عربستان می شود.

روزنامه آس نوشت که این سخنان تند تونی کروس خشم هواداران عربستانی را برانگیخت و آنها ستاره آلمانی را هنگام ورود به ورزشگاه در دیدار رئال مقابل اتلتیکو مادرید هو کردند.

عجیب ترین نکته این است که حاضران در ورزشگاه حتی به احترام یک دقیقه سکوت بین دو تیم به احترام درگذشت فرانتس بکن باوئر اسطوره آلمانی احترامی قائل نشدند و با سوت های ممتد خود به این رفتار اعتراض کردند.

۲۵۸ ۲۵۸

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا