اخبار روز سینما

تصویری جنجالی از پسر امیر جعفری که از خود او بزرگ تر شده است+ تصویر

در ادامه تصویر جدیدی از امیر جعفری در کنار پسرش را می بینید که در فضای مجازی منتشر شده است و به شدت مورد توجه قرار گرفته است.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از شمانیوز  عکس جدیدی از امیر جعفری در کنار پسرش در فضای مجازی منتشر شد. مخاطبان به این عکس پسر امیر جعفری واکنش نشان دادند. امیر جعفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر و همسر ریما رامینفر است. امیر جعفری با سریال طنز بدون شرح که در ادامه عکس جدید منتشر می شود به شهرت رسید امیر جعفری را با پسرش بینید.

امیر جعفری

بیوگرافی امیر جعفری

امیر جعفری ، یکی از بازیگران سینمای و تلویزیون کشور ما ، در 10 شهریورماه 1353 در تهران متولد شد و تحصیلات خود را در دانشگاه آزاد اسلامی فیروزکوه ادامه داد تا اینکه مدرک لیسانس مدیریت بازرگانی را دریافت کرد.

این هنرمند کشور ما ، که اصالتاً اهل زنجان است ، در یک خانواده بزرگ به دنیا آمد ، 7 خواهر و 3 برادر دارد و نهمین فرزند خانواده است.

امیر جعفری مادرش را خیلی دوست دارد و در پست هایش همیشه از دعاهای زیبای مادرش می گوید که او را راهنمایی می کند.

ازدواج امیر جعفری

ریما رامین فر بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان همسر امیر جعفری است. این زوج اولین بار در سال 73 در اجرای دوجلاد و کلاس های زنده یاد حمید سمندریان با هم آشنا شدند و متعاقباً ازدواج کردند.

امیر جعفری و ریما رامین فر یکی از فداکارترین زوج های دنیای هنر هستند که عشق و وفاداری آنها در بین دیگر هنرمندان زبانزد خاص و عام است. این زوج همیشه در برنامه ها و مراسم های مختلف از یکدیگر تعریف می کردند و از محبت و اخلاق خوب یکدیگر صحبت می کردند.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا