اخبار روز

ماشین لباسشویی 4 در 1 همزمان حرکت می کند

شرکت “اوریکا” به اندازه برندهای Roborak یا iRobot معروف نیست، اما این شرکت در نمایشگاه Consumer Electronics 2024 محصولات بسیار ویژه ای را به نمایش گذاشت.

گزارش چیزی مهرEureka Dual Washing Bot (Eureka Dual Washing Bot) ماشین لباسشویی است که به عنوان خشک کن نیز عمل می کند که در آن از عملکرد ربات رفتگر و سه راهی نیز استفاده شده است. همچنین محصول مذکور دارای طراحی زیبایی است که با بسیاری از ماشین لباسشویی های موجود در بازار رقابت می کند.

این ماشین لباسشویی 4 در 1 می تواند همزمان لباس ها را شسته و خشک کند و کف را جارو کند. از این رو این ابزار یکی این یکی از پیچیده ترین وسایل خانه هوشمند است که در لاس وگاس (محل برگزاری نمایشگاه محصولات الکترونیکی مصرفی) به نمایش گذاشته شده است.

دستگاه مذکور به رنگ آبی متالیک می باشد و در قسمت بالایی دستگاه پنل کنترلی تعبیه شده است. Eureka Dual Washing Bot شبیه یک ماشین لباسشویی معمولی است، اما اساساً فضایی برای جاروبرقی روباتی دارد.

پس از اتصال دستگاه به آب لوله کشی، به طور خودکار مخزن آب را پر و خالی می کند. به این ترتیب، بسیار خودکارتر از رفتگرهای روباتیک سال 2023 خواهد بود که مخزن آب آنها باید مرتباً تعویض شود. حداکثر قدرت مکش آن 5000 پاسکال است.

علاوه بر شستن لباس و تمیز کردن کف خانه ، این دستگاه همچنین می تواند بعد از هر بار تمیز ، بشویید و خشک شود.

این دستگاه برای جلوگیری از رشد قالب ، دارای یک عملکرد دئودوریزاسیون درجه غذایی است. تنها تعمیر و نگهداری که باید به طور مرتب انجام شود ، جایگزینی کیسه جمع آوری گرد و غبار است که باید هر 60 روز یکبار انجام شود.

ربات شستشوی دوگانه Eureka نه تنها خانه را تمیز می کند، بلکه به کاربر هشدار می دهد که لباسشویی تمام شود و حتی می تواند به عنوان یک دوربین عمل کند و زمانی که کاربر در خانه نیست آن را کنترل کند. هنگامی که چرخه تمیز کردن خانه شروع می شود ، هشدار شنیدنی را به کاربر بدهید.

زمان عرضه یا قیمت این دستگاه اعلام نشده است.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا