اخبار روز

واریز پول روزانه جدید برای فرزندان مستمری بگیر

برای برخی افراد قرار است پیش پرداخت جدیدی توسط دولت رئیس جمهور انجام شود. مبلغ این سپرده جدید در افراد مختلف متفاوت است. جزئیات در مورد آن سپرده جدید رئیسی را با هم می خوانیم.

برنامه ریزی برای پرداخت فاز چهارم وام ضروری بانک رفاه به بازنشستگان این صندوق آغاز شده و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی فولاد از واریز فاز سوم وام ضروری بانک رفاه خبر داد.

یدالله رشیدی گفت: وام 20 میلیون تومانی فاز سوم بانک رفاه برای حدود 1200 مستمری بگیر صندوق بازنشستگی فولاد که حساب های قانونی آنها در بانک رفاه نگهداری می شود، واریز شد.

وی افزود: برنامه ریزی مرحله چهارم پرداخت وام ضروری بانک رفاه به بازنشستگان این صندوق آغاز شده و در آینده نزدیک پرداخت خواهد شد.

سامانه ثبت نام وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران 1402 (cspf.ir) و همچنین شرایط و مدارک مورد نیاز برای اخذ وام ازدواج از دیدگاه معاصر را مطالعه می کنید و با جزئیات بیشتر وام ازدواج فرزندان آشنا می شوید. از بازنشستگان کشوری

پرداخت جدید وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران

در اطلاعیه صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری و سربازان کشوری از سال 1402 آمده است: صندوق بازنشستگی کشوری در نظر دارد به منظور ارائه خدمات حمایتی به بازنشستگان ممتاز با هماهنگی بانک صادرات ایران، انجام دهد. بنابراین از تاریخ مرحله نهایی ثبت نام قبلی (20/05/1300) برای ثبت نام از همسران مستمری بگیران و مستمری بگیران که فرزندان آنها پس از تاریخ تعیین شده ازدواج کرده اند. متقاضیان می توانند در درگاه خدمات الکترونیکی به نشانی www.sabasrm.ir و www.cspf.ir ثبت نام و در صورتی که تاریخ ازدواج از تاریخ 21.5.1400 باشد اصل مدارک را بارگذاری کنند.

رئیس اداره کل امور اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری گفت:

متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری به نشانی www.sabasrm.ir و www.cspf.ir (بخش تسهیلات مالی/وام ازدواج) نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری اصل تصویر مدارک مشخص شده در سامانه اقدام کنند.

توجه داشته باشید در سال 1402 امکان ثبت وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران کشوری فراهم شد.

تاریخ ازدواج فرزندان مستمری بگیران از 31 مرداد 1400 تعیین شده است و بنابراین تنها کسانی می توانند این تخفیف را دریافت کنند و در صورتی که تاریخ ازدواجشان در این مدت باشد می توانند.

مبلغ پیش پرداخت جدید وام ازدواج کودکان

مبلغ وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران در این مدت 35 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و کارمزد سالانه 4 درصد است.

به گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت الله ترکی با اعلام این خبر افزود: هشتمین دوره ثبت نام وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران و کارکنان صندوق بازنشستگی کشوری از امروز به صورت اینترنتی آغاز شد. (شنبه 12 تیرماه) مستمری بگیران می توانند در صورت نیاز به صورت مستمر در این تسهیلات ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: متقاضیان می توانند با مراجعه به درگاه الکترونیکی صندوق بازنشستگی کشوری (بخش کمک مالی/ وام ازدواج) نسبت به ثبت درخواست و بارگذاری اصل تصویر مدارک مشخص شده در سامانه اقدام کنند.

وی همچنین گفت: متقاضیان محترم قبل از ثبت درخواست و بارگذاری مدارک، شرایط و دستورالعمل های موجود در سایت را به طور کامل و با دقت مطالعه کرده و سپس نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کنند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه “تمام تلاش صورت گرفته است تا امکان ثبت نام انواع تسهیلات مالی برای بازنشستگان عزیز در طول سال فراهم شود” گفت: با تعامل و هماهنگی بانک امل این فرصت ایجاد شده است. برای وام پایه و وام همپاد و حالا برای وام ازدواج. بچه ها هم عملیاتی شدند.

ترکی تصریح کرد: مبلغ وام ازدواج کودکان در این مدت 35 میلیون تومان با اقساط 36 ماهه و کارمزد سالانه 4 درصد است. البته این مبلغ با معیارهای امروزی قابل توجه نیست، اما تلاش گروه صندوق بازنشستگی با توجه به منابعی که در اختیار دارند و توان مالی متنوع بانک عامل، کمک به تسهیل ازدواج فرزندان بازنشستگان عزیز است.

صندوق بازنشستگی کشوری در خصوص پرداخت 2000 فقره وام ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35 میلیون تومان به اطلاع می رساند متقاضیان دریافت این تسهیلات بر اساس «مجموع وام از سایر تسهیلات صندوق» و میزان «حقوق دریافتی» اولویت بندی می شوند. “.

اداره کل فرهنگی و اجتماعی این صندوق در پاسخ به سوالات بازنشستگان عزیز گفت: وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران کشوری شامل فرزندانی نیز می شود که سند ازدواج آنها در دوره اول باشد. فروردین تا امروز سال 1398 (1397/01/01) حداقل یک بار در درگاه خدمات الکترونیک صندوق ثبت نام و ثبت نام کرده اند.

پس از احراز شرایط مدت قرارداد فرزند بازنشسته متقاضی، داوطلبان واجد شرایط بر اساس مجموع وام دریافتی از سایر نهادهای این صندوق و میزان حقوق دریافتی (از کمترین حقوق تا بالاترین حقوق) اولویت بندی خواهند شد. ).

بر این اساس، پس از تامین وام از بانک عامل، این تسهیلات طی ماه های آینده به تدریج به حساب حقوقی متقاضیان واجد شرایط واریز خواهد شد.

شایان ذکر است پس از پیگیری برای آغاز فرآیند پرداخت وام ازدواج فرزندان مستمری بگیران، 2000 فقره کمک ازدواج برای فرزندان بازنشستگان کشوری به مبلغ 35 میلیون تومان در نوبت اول پرداخت و دور بعدی در ماه های آینده پرداخت خواهد شد.

این تسهیلات با کارمزد سالانه 4 درصد و اقساط 36 ماهه به حساب بازنشستگان واجد شرایط واریز می شود.

به محض افتتاح حساب در این بانک، 200 میلیون وام جدید دریافت خواهید کرد

مشتریان بانک دی هرکس می خواهد برای پروژه فرزانه این مجموعه 200 میلیون تومان وام دریافت کند. یکی یک سپرده اعتباری در شعب خود باز کنید.

وام مسکن یکی این یک نوع وام بانکی است. این نوع وام در واقع یک قرارداد بین بانک و وام گیرنده است. طبق شرایط و ضوابط، مبلغی به عنوان وام در اختیار فرد قرار می گیرد. طبق قرارداد، وام گیرنده باید مبلغ وام را بازپرداخت کند. بانک های مختلف به سپرده گذاران خود وام می دهند. سقف حداکثر تسهیلات قرض الحسنه برای متقاضیان و میزان کارمزد آن همه ساله توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران تعیین می شود. همانطور که از نام آن پیداست، نرخ کارمزد وام قرض الحسنه پایین است. به طور کلی نرخ کارمزد تسهیلات از مشتریان صفر تا چهار درصد است.

مشتریان بانک دی برای دریافت وام 200 میلیون تومانی نه تنها باید حساب باز کنند، بلکه باید حداقل سه ماه از خواب ماندن سپرده شان گذشته باشد تا برای این وام اقدام کنند.

سود این سرمایه گذاری بسته به میانگین حساب متغیر متغیر است و بین 4 تا 18 درصد گزارش می شود. حداکثر مدت بازپرداخت این وام 60 ماه است. برای دریافت این تسهیلات، افراد باید حامی رسمی داشته باشند. علاوه بر مشتریان ثابت، کارکنان شرکت ها و سازمان ها نیز می توانند با ارائه معرفی نامه از وام مذکور بهره مند شوند.

با توجه به مبلغ وام، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، مبلغ هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. سود کل تسهیلات 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و کل مبلغ وام و سود آن 304 میلیون و 781 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک دی این شرکت بر اساس قانون اجازه تاسیس بانک های غیردولتی تاسیس شده و انواع خدمات ارزی، ریالی و گشایش سپرده را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می دهد. هدف این بانک، توانمندسازی و امکان مشارکت گسترده و فراگیر ملی و عمومی در کلیه فعالیت های سازنده، مؤثر و موجه پولی، مالی و بانکی است.

این مجموعه تاکنون برنده تندیس چهاردهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی 1397، گواهینامه تقدیر از پنجمین همایش نوآوری و عدالت اقتصادی 1395، جایزه حاکم طلایی افکار عمومی 2016 و … شده است.

شرایط پرداخت سپرده جدید از موسسات به متقاضیان

وی با اشاره به شرایط پرداخت این تسهیلات به متقاضیان، یادآور شد: با این شرایط می‌توان به این نکته اشاره کرد که «تخفیف‌ها تنها برای اولین ازدواج فرزند (عروس/داماد) مستمری بگیران و فرزند مستمری بگیران اعمال می‌شود. کارمند (همسر) تحت پوشش صندوق. یا “اگر هر دو والدین عضو صندوق باشند، فرزندان آنها فقط از موسسه کمک دریافت می کنند.”

وی در پایان توضیح داد: صفحه اول شناسنامه و صفحه حاوی اطلاعات همسر و فرزندان را اسکن کنید. اسکن اصل سند ازدواج و صفحه مشخصات زوجین (عروس و داماد) و ثبت شماره حساب، شماره ملی، شماره حساب بانک صادرات ایران و شماره تلفن همراه (همسر بازنشسته/شاغل) در سامانه ثبت نام الزامی است.

لازم به ذکر است متقاضیان تحت پوشش باید هنگام ورود به سامانه ثبت نام اینترنتی از روش احراز هویت سه مرحله ای (دفتر اصلی، کد کشور و شماره حساب) استفاده کنند.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا