اخبار روز سینما جهان

اسکورسیزی کوتاه‌ترین فیلمش را می‌سازد: «زندگی عیسی»

مارتین اسکورسیزی گفت: فیلم جدیدش درباره عیسی مسیح را اواخر سال میلادی با تایم ۸۰ دقیقه می سازد.

فیلم جدید مارتین اسکورسیزی درباره زندگی حضرت مسیح (ع) 80 دقیقه است و هدف از ساخت آن حذف حس تداعی های منفی است.

گزارش کردن مهردر حالی که مارتین اسکورسیزی در حال جشن گرفتن موفقیت فصل جوایز آخرین فیلم خود، قاتلان ماه کامل است، او همچنین در حال شکل دادن به فیلم بعدی خود است که اقتباسی از کتاب شوساکو اندو، زندگی عیسی است. . اندو همچنین نویسنده کتاب “سکوت” بود که اسکورسیزی آن را در فیلمی به همین نام با بازی اندرو گارفیلد و آدام درایور در سال 2016 اقتباس کرد.

اسکورسیزی در مصاحبه ای جدید با لس آنجلس تایمز فاش کرد که فیلم مذهبی بعدی او بیشتر در زمان حال خواهد بود. اما گفته شده که اسکورسیزی نمی‌خواهد در یک دوره معین حبس شود، زیرا قصد او این است که فیلمش برای احساسات بی‌پایان باشد.

همچنین لس آنجلس تایمز نوشت که فیلم بعدی او حدود 80 دقیقه خواهد بود که از نظر زمانی با فیلم های قبلی اسکورسیزی کاملا متفاوت است. «قاتلان ماه کامل» فیلمی 206 دقیقه ای است. همچنین گفته می شود که «زندگی عیسی» بر آموزه های اصلی عیسی مسیح تمرکز دارد و اصول او را بدون موعظه بررسی می کند.

اسکورسیزی به این نشریه گفت: سعی می کنم راهی جدید برای نشان دادن زندگی او در این فیلم پیدا کنم. در حال حاضر شاید خیلی ها از دین فاصله گرفته باشند، انگیزه های اولیه اشتباه نبود. من می خواهم به عقب برگردم و فقط به ریشه های دین فکر کنم ، برخی ممکن است آن را دوست نداشته باشند ، اما ممکن است در نحوه زندگی برخی تغییر کند. آن را بی اختیار رد نکنید. این را به عنوان کسی می گویم که چند روز دیگر 81 ساله می شود.

اسکورسیزی نگارش فیلمنامه عیسی را با کنت جونز منتقد و فیلمساز به پایان رسانده و قصد دارد تا اواخر امسال فیلمبرداری را آغاز کند.

در همین حال، وضعیت یک فیلم دیگر اسکورسیزی بر اساس کتاب غیرداستانی دیوید گران “شرط: داستانی از کشتی شکسته، شورش و قتل” با بازی لئوناردو دی کاپریو ساخته خواهد شد، معلوم نیست. اپل از تولید این فیلم در تابستان 2022 خبر داد اما هنوز تولید آن آغاز نشده است.

پاییز امسال، اسکورسیزی در مصاحبه‌ای گفت که برای ساخت «شرط» استراحت می‌کند و باید با همکارانش بیرون برود. او گفت که ممکن است آن فیلم را کارگردانی کند و همه چیز بستگی به نحوه چیدمان فیلمنامه دارد.

«قاتلان ماه کامل» که در جوایز گلدن گلوب 7 نامزدی دریافت کرد، دیروز برای بازی لیلی گلدستون در نقش مولی کایل برنده جایزه شد. اسکورسیزی نیز در این مراسم حضور داشت.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا