اخبار روز سینما

پیش بینی روزانه تاروت تاروت بر اساس ماه تولد


به گزارش بازتاب آنلاین تاروت نوعی فال است. تاروت در اروپا محبوبیت بیشتری دارد. تاروت انواع مختلفی دارد. تاروت خوانی بر اساس نوعی بازی تاروت است. در زیر تاروت پنجشنبه 21 دی شما در حال خواندن 1402 هستید.

فروردین

کارت تاروت: هفت فنجان

همه چیز مطابق میل شما پیش می رود. آیا می فهمی؟ همه چیز در یک چشم به هم زدن تغییر می کند و توسعه می یابد. این خبری بود که باید بشنوید.

شما همیشه امیدوار هستید که اوضاع بهتر شود، اما نور انتهای تونل هرگز نمی درخشد. اکنون این نور آمده است تا بر شما بتابد. شما می توانید آن را ببینید، یعنی همه چیز در حال پیشرفت است!

اردیبهشت ماه

کارت تاروت: پادشاه جام ها (برعکس)

کافی! ممکن است فکر کنید که باید همیشه در مرکز توجه باشید، اما مواقعی وجود دارد که نادیده گرفته می شوید و کنار گذاشته می شوید.

دلایل زیادی وجود دارد که ممکن است دیگر تعارفات مورد نظرتان را دریافت نکنید. کائنات در حال آزمایش صبر شماست.

ممکن است درسی باشد. دلیلش هرچه که باشد، امروز نه تنها به خودتان بلکه به دیگران نیز فکر کنید.

خرداد

کارت تاروت: Two of Wands

برای بدترین ها برنامه ریزی کنید و به بهترین ها امیدوار باشید. شما نمی خواهید اتفاق بدی برای کسی بیفتد، بنابراین اکنون همه اقدامات احتیاطی را انجام می دهید.

اگر بدترین سناریو را حدس بزنید، تعجب نخواهید کرد. به این ترتیب در صورت بروز مشکلات، مقابله با آن ها برای شما بسیار راحت تر خواهد بود و کاملا هوشمندانه است.

تیر

کارت تاروت: هشت شمشیر

اگر کاری انجام داده اید که به آن افتخار نمی کنید، شاید بهتر باشد اشتباه خود را بپذیرید و خود را پاک کنید. پنهان شدن پشت یک دروغ سخت است. بیشتر دروغ ها در نهایت آشکار می شوند و جبران آن سخت است.

اما اگر آنچه را که باید بگویید و حقیقت را بگویید، ممکن است یک بار دیگر به شما اعتماد کنند. آنچه را که باید پذیرفت بپذیرید و سپس عواقب آن را متحمل شوید.

مرداد

کارت تاروت: پادشاه شمشیرها

آیا رئیس یا همکارتان با عصبانیت با شما رفتار می کند؟ او ممکن است با چیزهایی فراتر از آنچه شما در حال حاضر می دانید سروکار دارد.

برخورد با کسی که به راحتی عصبانیت یا عصبانیت خود را از دست می دهد استرس زا است.

خودمراقبتی ضروری است و اگر احساس می‌کنید به زمان و فاصله‌ای از مشکل نیاز دارید، در مورد آن صحبت کنید و آن را بخواهید.

شهریور

کارت تاروت: ملکه

شما با تمام تجربیات خود به سرعت رشد کرده اید. این سال گذشته یک چرخه رشد بزرگ برای شما بوده است.

در پایان این سال می توانید به سطح جدیدی در زندگی خود بروید. لازم نیست خیلی تلاش کنید یا وانمود کنید کسی هستید که نیستید.

فقط باید مهربان و همدل باشید. وقتی با اطرافیان خود مهربان باشید، حتی غریبه هایی که شما را به خوبی نمی شناسند، اتفاقات شگفت انگیزی رخ می دهد.

مهر

کارت تاروت: ملکه سکه ها

اگر هنوز کسب و کار خود را شروع نکرده اید، این کارت تاروت نشان می دهد که شما آنچه را که برای شروع کسب و کار خود لازم است دارید.

شما می خواهید روی رفتارهای ملایم تری کار کنید. شما می خواهید آرام تر و آرام تر باشید. اجازه ندهید چیزهای کوچک شما را عصبانی کنند. هر چه کمتر واکنش نشان دهید، بهتر است.

آبان

کارت تاروت: یک شمشیر

قرار نیست همه چیز در زندگی شما برای همیشه باقی بماند. وقتی وارد مرحله جدیدی از زندگی می‌شوید و می‌خواهید به مرحله بعدی بروید، باید به بسیاری از چیزهایی که قبلاً در زندگی‌تان بوده «نه» بگویید.

ممکن است لازم باشد به معاشرت با دوستان یا انجام فعالیت هایی که دیگر مناسب شما نیست، نه بگویید.

وقتی وارد مرحله جدیدی از زندگی می شوید، همیشه عاقلانه است که در اولویت های خود تجدید نظر کنید. امروز ممکن است زمانی باشد که تصمیم بگیرید به کاری که انجام می دهید نگاه کنید و از خود بپرسید: “چرا؟!”

آذر

کارت تاروت: شش شمشیر (برعکس)

خیلی گیج کننده است! ممکن است متوجه نشوید که چه اتفاقی در حال رخ دادن است یا چرا با وجود اینکه تا حد ممکن صبور هستید، به نظر می رسد هیچ چیز بهتر نمی شود.

مدت‌هاست که فکر می‌کنید هر لحظه می‌توانید خونسردی خود را از دست بدهید، اما در جایی، به نحوی، راهی برای برقراری ارتباط مجدد با مرکز آرامش درونی خود پیدا می‌کنید. و این برای شما بسیار خوب است.

دی

کارت تاروت: شوالیه پول

شما از آن دسته افرادی هستید که به موفقیت می رسید. مردم می بینند که هیچ کس مثل شما کار نمی کند. شما در کارتان جدی و دقیق هستید. شما واقعاً به کار خود اهمیت می دهید!

همه این ویژگی های باورنکردنی به یک چیز منتهی می شود و آن این است که شما را به مکان های شگفت انگیز می برد.

ممکن است زمان ببرد، اما شما کاری را که باید انجام دهید تا به جایی که می خواهید برسید انجام دهید.

بهمن

کارت تاروت: Seven of Wands

چه کسی به دنبال عشق است؟ اخیراً ترجیح می دهید روی چیزهای ملموس زندگی تمرکز کنید. مثلاً شما پول بیشتری نسبت به قبل می خواهید! زیرا پول قابل پیش بینی تر از عشق است!

اگرچه این ممکن است برای دیگران سرد و بی احساس به نظر برسد، اما شما علاقه ای به جلب رضایت دیگران ندارید.

شما می دانید چه می خواهید و به چه چیزی نیاز دارید، و این بی احساسی نیست. اصلا!

اسفند

کارت تاروت: ملکه پول (برعکس)

مراقب یک خائن باشید! دوستی در اطراف شما هست که به هر قیمتی می خواهد راه خودش را برود و هیچ چیز نمی تواند مانع او شود!

او پشت نقاب دوستی و رفاقت پنهان می شود، اما نیاتش کثیف و خودخواهانه است.

ممکن است در حال حاضر این موضوع را به وضوح نبینید زیرا نسبت به دیگران کمتر شک دارید. اما چشمانت را باز کن! خودخواهی مثل روز روشن است!


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا