اخبار روز

دستگیری ۲۳ عنصر داعشی فعال در کرمان در ماه های اخیر!/جزئیات

دادستان کرمان با اعلام خبر دستگیری عناصر داعش در کرمان در ماه های اخیر گفت: در این مدت 23 عنصر داعشی مایل به انجام عملیات انتحاری در استان کرمان دستگیر شدند.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از فارس، دقایقی پیش مهدی بخشی در گفت و گوی ویژه خبری شبکه استانی سیما گفت: کل منطقه گلزار شهدا قبل از شروع مراسم با تجهیزات فنی و الکترونیکی و سگ های ردیاب مواد منفجره کنترل شد و در آنجا وجود دارد. یک شایعه” مبنی بر اینکه مواد منفجره در سطل زباله بوده است.

دادستان کرمان با تاکید بر اینکه هر دو انفجار در کرمان انتحاری بوده، تصریح کرد که اجازه استفاده از مواد منفجره وجود ندارد.

وی با اعلام خبر دستگیری عناصر داعش در کرمان در ماه های اخیر گفت: در این مدت 23 عنصر داعشی آماده عملیات انتحاری در استان کرمان دستگیر شدند.

وی همچنین درباره خودروی پژو 405 سربی رنگ که در محل حادثه تروریستی حضور داشت، گفت: این پژو بررسی شد و متوجه شدیم که دارای کارت تردد است چرا که خودروهای مجاز دارای کارت تردد اجازه ورود به منطقه را داشتند.

بخشی ادامه داد: این خودرو نیز باید وسایل را بیاورد و مشکلی ندارد نبود و مشیت الهی بود که این پژو در آنجا قرار گرفت، کمربندهای انتحاری گلوله زیادی دارند و اگر این ماشین نبود ما شهدای بیشتری داشتیم.

دادستان کرمان از دستگیری 32 نفر در جنایت تروریستی کرمان خبر داد و گفت: این افراد در مرحله مقدماتی هستند و تحت بازجویی قرار دارند.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا