اخبار روز سینما

استایل شیک زمستانی فلور نظری غوغا کرد!/عکس

در ادامه عکس جدید فلور نظری با استایل شیک زمستانی اش را می توانید ببینید.

فلور نظری که سال هاست در خارج از کشور زندگی می کند، عکس جدیدی از خود در اینستاگرام منتشر کرده است. استایل عجیب این بازیگر سر و صدای زیادی در اینستاگرام به پا کرده است.

عکس استایل زمستانی فلور نظری.

استایل زمستانی دخترانه فلور نظری در 55 سالگی سوژه شد! + عکس

سن و تحصیلات فلورا نظری.

فلورا نظری متولد 1 بهمن ۱۳۴۷ در گیلان، بازیگر سینما و تلویزیون است. وی فارغ التحصیل لیسانس مدیریت و لیسانس بازیگری از دانشگاه سوره است که کار خود را با تئاتر آغاز کرد و سابقه تدریس در این دانشگاه را دارد.

فلورا نظری در کدام کشور زندگی می کند؟

فلور نظری سال ها پیش ازدواج کرد و یک پسر به نام شروین دارد که او را خانه نیما می نامند. این بازیگر نزدیک به 20 سال است که با پسرش در آلمان زندگی می کند و می گوید هر وقت بخواهم برمی گردم. حتی وقتی پیشنهاد کاری ندارم چون همیشه در حرکت هستم، احساس دلتنگی نمی کنم.

خاطراتی از اجرای فلور نظری

بازیگر زن: شیرین ترین خاطرات من به سریال خانه به دوش در سال 1382 به کارگردانی رضا عطاران برمی گردد، تلخ ترین خاطره ام درگذشت رضا سعیدی (بازیگر) در سال 1383 بود. بازی در نقش های تاریخی را دوست دارم، طنز را هم دوست دارم، اما نه. مهم نیست در چه ژانری بازی می کنم، مهم این است که نقشی را بازی کنم که دوست دارم.

کار دوم فلور نظری

فلور نظری: من یک سر و 1000 نوشابه دارم، سفیر کودکان تحت مراقبت و سفیر مبارزه با مواد مخدر هستم. فکر می کنم همه می دانند که من در آلمان زندگی می کنم و فقط برای یک قرار کاری به ایران می آیم. اینجا به جای مهمانی ها و رستوران ها، تمام وقتم را به کودکان اوتیستیک، کودکان سرطانی و فعالیت هایی از این دست اختصاص می دهم.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا