اخبار روزاخبار روز سینما جهان

تام هنکس و لیدی گاگا در فهرست مشتریان جنسی جزیره اپستین!/جزئیات

جفری اپستین به گفته منابع موثق، به عنوان یک قاچاقچی بزرگ انسان شناخته می شود که کودکان زیر 18 سال را به جزیره شخصی خود می برد و در ازای دریافت مبالغ هنگفت از افراد مشهور اخاذی می کند.

اکنون پس از گذشت نزدیک به 4 سال از مرگ «اپستین» در زندان، فهرست مشتریان وی منتشر شده است. این فهرست از شب گذشته در تمامی رسانه های معتبر دنیا در حال پخش شدن است.

تام هنکس و لیدی گاگا در لیست مشتریان جنسی جفری اپستین هستند

این فهرست شامل نام‌های معروفی چون«جو بایدن» و «هیلاری کلینتون»، «امینم»، «دی‌کاپریو»، «شارلیز ترون»، «بن افلک»، «جیمی کیمل»، «لیدی گاگا»، «بیل گیتس»، «مایلی سایرس»، «مدونا»، «جی‌زی»، «بیانسه»، «اورلاندو بلوم»، «کوئنتین تارانتینو»، «تام هنکس»، «استیون اسپیلبرگ»، «استیون هاوکینگ»، «ریانا»، «رابرت داونی جونیور»، «شاهزاده چارلز»، «آنجلینا جولی»، «کیتی پری»، «رابرت دنیرو»، «الن دی‌جنرس» و… دیده می شود.

گفته می شود در صورت اثبات اتهامات، تمامی افراد این لیست به زودی محاکمه خواهند شد.

جفری اپستاین

این اسناد حاوی ده ها نام از پرونده شکایت علیه  «گیلن ماکسول» است. سال گذشته،  «گیلن ماکسول» به اتهام قاچاق جنسی، همکاری و کمک به جفری اپستین در آزار جنسی دختران جوان به 20 سال زندان محکوم شد.

این سوابق نشان می دهد که چگونه اپستین با افراد مشهور و قدرتمندی مانند بانکداران، اشراف و افراد مشهور آشنا شده است.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا