اخبار روز سینما جهان

«تماشاگران!» آرنو دپلشن دیده شد/ بزرگ شدن با جادوی سینما

فیلم جدید کارگردان معروف  آرنو دپلشن کارگردان فرانسوی که با بازی بازیگر نوجوان «آناتومی یک سقوط» ساخته شده است، تمام شده است و چند ثانیه از آن رونمایی شد.

آرنو دیپلشن، کارگردان مولف فرانسوی، که آخرین فیلمش «برادر و خواهر» در جشنواره فیلم کن 2022 در رقابت بود، در حال تکمیل فیلم بعدی خود، «تماشاگران» است. است.

این پروژه تلفیقی از مستند و داستانی است که بازیگران آن میلو ماچادو گرانر بازیگر نوجوان فیلم «آناتومی یک سقوط» جاستین تریر و متیو آمالریک و فرانسوا لبرون بازیگران مشهور فرانسوی هستند.

از این فیلم به عنوان نامه ای عاشقانه به سینما و الهام گیری آزاد از کشف و اشتیاق خود کارگردان به سینما یاد شده است.

دپلشن پیش از این «فریب» را کارگردانی کرده که اقتباسی از رمان فیلیپ راث بود و لیا سیدو در آن نقش آفرینی کرد. این فیلم سال ۲۰۲۱ در جشنواره کن حضور داشت و «اوه مرسی!» وی نیز سال ۲۰۱۹ در بخش رقابتی به نمایش درآمد. «ارواح اسماعیل» فیلم افتتاحیه جشنواره کن ۲۰۱۷ بود. این کارگردان اولین فیلمش به زبان انگلیسی را با عنوان «جیمی پی: روان درمانی یک سرخپوست دشت» سال ۲۰۱۳ ساخت که گی‌یرمو دل تورو در آن بازی کرد.

تهی شدن در مورد “تماشگران!” وی گفت: این پروژه با هدف «تجلیل از سینماها و جادوی چندگانه آنها» فراتر از خاطرات، داستان ها و کشفیات شکل گرفته است.

وی افزود: من در رکاب پل ددالوس جوان قدم برداشتم، گویی در حال زندگی در داستان بزرگ شدن یک سینمارو هستم.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا