اخبار روز

فرمانده کل سپاه خطاب به داعش: هر جا باشید شما را پیدا می کنیم و از شما انتقام می گیریم /اگر مرد میدان هستید با ما بجنگید، زنان و کودکان را نکشید؟!/جزئیات

ایسنا نوشت: سرلشکر سلامی گفت: ما در نبرد با آمریکا رو دررو و واقعی بوده ایم و آنها را شکست داده ایم. ۱۳۵ هزار نیروی نظامی در عراق آوردند ولی شکست خوردند.

سردار حسین سلامی در مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی کرمان گفت: شکوه صبر، عظمت نجابت، وسعت ایمان و امواج بلند مهربانی، وفاداری و فداکاری مردم کرمان را دیدیم. ” کرمان سرزمین شهادت و مشهد شهدای ماست. در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی شاهد عروج 85 نفر بر عرش اعلا هستیم.

وی ادامه داد: امروز ملتی به احترام این شهدا به پا می خیزد تا اسلام و دین را در جهان اسلام ببیند. به فضل الهی انتقام همه شهدای ما گرفته خواهد شد. انتقام این شهدا قبل از شهادت از دشمن گرفته شد.

سلامی خاطرنشان کرد: در نبرد اسلام و کفر با یک سری شیاطین کوچک و بزرگ به هم پیوسته روبرو هستیم. این شهادت ها بیانگر شکست های سخت استکبار و عوامل منطقه ای آن است. فکر نکنید ملت ایران دست بسته است. خدا در سالهای اخیر دست ما را به سمت دشمنان ما باز کرده است. ما در یک جنگ مستقیم با آمریکا قرار گرفتیم و آنها را شکست دادیم. آنها 135،000 نیرو را به عراق آوردند اما شکست خوردند. قهرمان افسانه ای ما و متحدانش آمریکا را در عراق شکست دادند و عراق از حکومت آمریکا نجات یافت. آنها می خواستند بر افغانستان حکومت کنند ، اما از آنجا گریختند. آنها می خواستند حزب الله را در لبنان نابود کنند ، اما امروز قدرت حزب الله را می بینید. آنها می خواستند رژیم سوریه را نابود کنند ، اما سوریه باقی ماند. آنها نتوانستند ایران را تحریم کنند. خلیج فارس را ترک کردند. آنها تقریباً منطقه را تخلیه کرده اند.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: هیچ جای امنی برای آمریکا وجود ندارد. تسلط آنها بر مسلمانان غیرممکن شده است. طوفان الاقصی شکست این رژیم را نشان داد. هر روز حداقل 20 صهیونیست در غزه جان خود را از دست می دهند، تجهیزات آنها منهدم می شود و هیچ چشم اندازی برای زندگی امن برای خود نمی بینند.

وی افزود: داعش محصول سیاست آمریکاست که می خواست در جهان اسلام یک طرح جدید سیاسی و خلافت اسلامی ایجاد کند اما باز هم با مجاهدت جوانان انقلابی جهان اسلام و به فرماندهی شهید سلیمانی آتشفشان کفر پاک شد و ناپدید شدند و در جایی گم شدند. آنها هیچ منطقه ای در نقشه سیاسی ندارند. آنها فقط می توانند به عنوان مزدوران آمریکا و صهیونیسم عمل کنند، اما ما به آنها هشدار می دهیم: اگر شما مرد هستید، با ما بجنگید، پس چرا زنان و کودکان را می کشید؟ اگر مرد هستید، آشکارا به ما بپیوندید. آنها اهل تقابل شخصی با یاران صبر و استقامت نیستند. شما می گویید سنت پیامبر را دنبال می کنید. در کجای قرآن و سنت پیامبر اجازه کشتن زنان و کودکان مسلمان وجود دارد؟

فرمانده ارتش به داعش گفت: “شما جزء همراهان جهنم هستید.” ما شما را در هر کجا که هستید پیدا خواهیم کرد. شما نمی توانید از عذاب الهی فرار کنید. اگر هزار سال زندگی کنی، ما تو را خواهیم یافت. بگذارید مردم ما بدانند که ما هر روز آنها را شکست دادیم. به دشمن اجازه تسلط نخواهیم داد.

سلامی ادامه داد: دشمن ضربات سخت و دردناکی را دریافت کرده است. مقامات صهیونیستی چاره ای جز فرار از این باتلاق ندارند. حتی اگر فرار کنند، شکست خورده اند. ما شاهد هستیم و با این توصیفات میدان را ترک نخواهیم کرد. ما گوش به فرمان رهبر هستیم و به اجرای فرمان ایشان ادامه می دهیم.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا