اخبار روز

آغاز ثبت نام دور جدید وام بازنشستگان

در ادامه جزئیات ثبت نام دور جدید وام بازنشستگان را توضیح داده ایم.

علی دهقانکیا درباره روند بازپرداخت وام 20 میلیون تومانی مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی گفت: در ابتدای سال جاری اعلام شد که امسال سازمان تامین اجتماعی در نظر دارد این وام را به 500 هزار مستمری بگیر بازپرداخت کند. و سهم مستمری بگیران تهرانی 50 هزار نفر است. تاکنون 27 هزار مستمری بگیر از این تسهیلات استفاده کرده اند.

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد از مستمری بگیران کشور از تسهیلات 20 میلیون تومانی بهره مند شده اند، پاسخ داد: حدود 200 هزار مستمری بگیر وام خود را دریافت کرده اند که بازپرداخت وام ها 3 ساله با کارمزد 4 درصد است.

دهقانکیا در پاسخ به این سوال که آیا وام بازنشستگی در سال آینده افزایش می یابد، گفت: این موضوع در حال حاضر در هیات امنای سازمان تامین اجتماعی در حال بررسی است و امیدواریم در سال آینده این وام افزایش یابد.

رئیس کانون مستمری بگیران سازمان بیمه اجتماعی استان تهران تصریح کرد: قرارداد جدید بازنشستگی در خصوص بیمه تکمیلی منعقد شده و اعتبار قرارداد جدید از تاریخ 10 دی ماه 1402 تا 10 آذر 1403 است.

دهقانکیا در خصوص حق بیمه تکمیلی مستمری بگیران افزود: در این زمینه برای هر مستمری بگیر در طول ماه 305 هزار تومان حق بیمه پیش بینی می شود که از این میزان 152 هزار و 500 تومان توسط بیمه شده و مستمری بگیر و 152 هزار و 500 تومان توسط متصدی بیمه اجتماعی پرداخت می شود. .

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا