اخبار روز سینما

عکس عاشقانه سپهر حیدری و همسرش در کریسمس ۲۰۲۴ !/عکس

در ادامه عکس عاشقانه سپهر حیدری و همسرش را می توانید ببینید.

سپهر حیدری به مناسبت سال نو عکس جدیدی در کنار همسرش منتشر کرد. ژست عاشقانه سپهر حیدری و همسرش در اینستاگرام سر و صدای زیادی به پا کرده است. سپهر حیدری متولد بیست و نهم خرداد سال ۱۳۵۹ فوتبالیست اصفهان بود.

عکس جدید سپهر حیدری و همسرش

سپهر حیدری و همسرش در جشن سال نو میلادی 2024 / ژست عاشقانه زوج دوست داشتنی + عکس

تحصیلات سپهر حیدری

وی فارغ التحصیل کارشناسی ارشد تربیت بدنی و علوم ورزشی و لیسانس مکانیک از دانشگاه آزاد نجف آباد است. همسرش تکواندوکار است و یک پسر نیز دارد.

ماجرای آشنایی سپهر حیدری و همسرش.

سپهر حیدری در سال 1372 با همسرش ازدواج کرد که این زوج در بهمن 96 صاحب یک پسر به نام دیاکو شد. سپهر حیدری: در ۲ فروردین در سال 2013 با همسرم که به همراه خانواده اش به سالن بولینگ اریکه ایرانی آمده بود آشنا شدم و در یک نگاه عاشق او شدم.

سپهر حیدری در چه تیم هایی بازی کرده است؟

در فصل 86-87 به پیشنهاد حمید استیلی در حالی که ذوب آهن پایتخت بود با قراردادی دو ساله راهی پرسپولیس شد. در همان سال در بازی پرسپولیس مقابل سپاهان گل پیروزی را به ثمر رساند. گل دقیقه 96 سپهر، پیروزی 2-1 پرسپولیس مقابل سپاهان را رقم زد و عنوان قهرمانی را برای پرسپولیس به ارمغان آورد و همچنین به اوج محبوبیت در این تیم رسید. وی در سال ۱۳۹۰ به مدت یک سال در باشگاه مس کرمان بازی کرد و در سال ۱۳۹۸ به ذوب آهن بازگشت و در سال ۱۳۹۸ رسماً از فوتبال خداحافظی کرد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا