اخبار روز سینما

چکمه های عجیب و غریب بهاره رهنما سوژه شد!/عکس

در ادامه عکس جدید بهاره رهنما با چکمه های عجیب و غریبش را می توانید ببینید.

بهاره رهنما امروز با انتشار عکسی در اینستاگرام جنجال زیادی به پا کرده است. چکمه های زمستانی عجیب و صورتی این بازیگر سوژه کاربران فضای مجازی است.

عکس چکمه های عجیب بهاره رهنما

چکمه های عجیب و غریب بهاری و زمستانی موضوع شد / صورتی و خزدار! + عکس

سن و تحصیلات بهاره رهنما

بهاره رهنما متولد دهم  آذر 1352 در اراک، بازیگر، فیلمنامه نویس و نویسنده کتاب است. وی دارای مدرک حقوق قضایی و فوق لیسانس ادبیات نمایشی و ادبیات سینمایی و دارای سابقه روزنامه نگاری و تلاوت است.

بهاره رهنما چند بار ازدواج کرده است؟

بهاره رهنما برای اولین بار در سال 1370 با پیمان قاسم خانی 26 ساله در حالی که 17 سال سن داشت و دانشجو بود در راه بازگشت از دانشگاه به خانه آشنا شد. بهاره رهنما و همسرش پیمان قاسم خانی پس از ۲۲ سال زندگی مشترک و ظاهراً روابط خوب و صمیمی در اواخر سال ۱۳۹۳ با توافق مشترک از یکدیگر جدا شدند. شهریور سال 1396 در سن 44 سالگی ازدواج دوم خود را با امیرخسرو عباسی از فعالان صنعت آرایشی و بهداشتی در رسانه ها اعلام کرد و این ازدواج به جدایی ختم شد.

مهاجرت بهاره رهنما به انگلستان

بهاره رهنما در سال 1354 در سن 2 سالگی به همراه خانواده از اراک به تهران نقل مکان کردند، اما پس از انقلاب اسلامی سال 57 ایران را ترک کردند و به انگلستان رفتند. دیری نگذشت که با فروکش تنش های سیاسی به ایران بازگشتند.

بهاره رهنما با کدام فیلم معروف شد؟

در سال ۱۳۸۰ با فیلم نان و عشق و موتور ۱۰۰۰ چهره اش دیده شد سپس با فیلم گاو خونی در سال ۸۱ و در نهایت با فیلم چارچنگولی سال ۱۳۸۷ مشهور شد. اوج درخشش او با تلویزیون در سال ۱۳۸۵ با سریال زیرزمین شروع شد.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا