اخبار روز

700 خانوار روستایی شهرستان ارومیه از راه آسفالت بهره مند می شوند

به گزارش بازتاب آنلاین از آذربایجان غربیحسین باقرزاده رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه با اشاره به عملکرد آسفالت راه های روستایی این شهرستان گفت: از ابتدای سال تا پایان سال جاری. آذر این اداره کل به منظور ارائه هر چه بیشتر خدمات ممکن به مردم بویژه در مناطق روستایی در این ماه در چارچوب وظایف سازمانی خود به صورت فشرده در زمینه ساخت و توسعه راه های روستایی ارومیه فعالیت داشته است.

وی ادامه داد: احداث راه مناسب برای روستاها و مناطق محروم یکی از مهم ترین و شاخص ترین عوامل توسعه پایدار در حوزه زیرساخت های عمرانی است که نتایج مثبتی از جمله رفع معایب در مناطق محروم و معکوس شدن شهر به روستا را به دنبال دارد. مهاجرت، رونق اقتصادی منطقه و توسعه. زیرساخت های گردشگری را به ارمغان می آورد.

باقرزاده گفت: بیش از 22 کیلومتر در قالب 15 پروژه در ارومیه روکش آسفالت شده است که طی این عملیات بیش از 700 خانوار از نعمت آسفالت معابر بهره مند شده اند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای ارومیه در پایان با اشاره به تعداد ابنیه فنی احداث شده خاطرنشان کرد: در این 9 ماه 17 ساختمان فنی با دهانه کمتر از 8 متر و 5 ساختمان فنی با دهانه کمتر از 8 متر ساخته شده بیش از 8 متر در جاده های کشور. انجام شده است.

46

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا