دانستنی ها

قیمت تکان دهنده برای جراحی زیبایی حیوانات

به تازگی جراحی زیبایی حیوانات در جامعه رواج یافته استو ببیشترین فراوانی عمل جراحی زیبایی حیوانات نیز جراحی گوش، دم و حنجره و بیشتر درسگ‌هاست.

به گزارش منیبان، فرم دادن به بینی، بزرگ کردن چشم ها، صاف کردن و سفت کردن پوست، رفع چربی، نازک شدن گوش ها، تزریق ژل و بوتاکس، خالکوبی و حتی برداشتن حنجره و دستکاری تارهای صوتی از جمله اقداماتی است که برخی صاحبان  حیوانات خانگی برای زیباسازی حیوانات خود این کار را می کنند و هزینه آن گاهی به 20 میلیون تومان هم می رسد.

فرم دادن به بینی، بزرگ کردن چشم ها، صاف کردن و سفت کردن پوست، رفع چربی، نازک کردن گوش های افتاده، تزریق ژل و بوتاکس، خالکوبی و حتی برداشتن حنجره و دستکاری تارهای صوتی از جمله اقداماتی است که توسط برخی از صاحبان حیوانات خانگی برای بهبود زیباترین حیوانات خود انجام می دهند که هزینه آن گاهی به 20 میلیون تومان می رسد.

بریدن یا تغییر شکل گوش حیواناتی مانند سگ و گربه باعث ایجاد مشکلات اساسی در تعادل و خلق و خوی حیوان می شود. بریدن گوش حیوان باعث از بین رفتن قسمتی از مجرای گوش خارجی می شود که علاوه بر آسیب عفونی می تواند به شنوایی حیوان آسیب جدی وارد کند.

بریدن دم سگ، یکی از بیشترین جراحی‌های مورد تقاضا است که بیان احساسات سگ را تغییر می‌دهد. سگ ها تمام حالات خود را با تکان دادن دم خود بروز می دهند و بریدن دم حیوان  می تواند به آن آسیب جدی برساند.

جراحی حنجره که گاهی شامل کاهش صدای سگ های نگهداری شده در آپارتمان و گاهی زیباتر شدن صدای آنها انجام می شود، رایج ترین جراحی زیبایی حیوانات، جراحی گوش، دم و حنجره و بیشتر در سگ ها است.

gt8VYYkkoohy


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا