اخبار روز

برای برگزاری انتخابات اسفند ۱۴۰۲، ۶۵ هزار شعبه اخذ رای آماده شده است!

به گفته رئیس ستاد انتخابات کشور، ۶۵ هزار شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخابات یازدهم اسفند امسال آماده شده است. این تعداد شعبه اخذ رای برای برگزاری انتخاباتی سالم، امن، رقابتی و پرشور در سامانه وزارت کشور ثبت شده است.

سید محمدتقی شاهچراغی در سمنان گفت: شعبه ها، بازنگری ها و به روز رسانی ها و تمامی الزامات احصاء شده است و با توجه به بیانات رهبری انتظار می رود مردم علی رغم تلاش دشمن برای کاهش حضور مردم در انتخابات نقش آفرینی کنند. ” آرنا.

رئیس ستاد انتخابات کشور با اعلام ارائه شماره تماس 117 با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: این شماره در اختیار مردم قرار می گیرد تا شهروندان بتوانند نه تنها نظرات و گزارش های مردم را دریافت کنند. به حوزه انتخابیه خود به مرکز انتخابات وزارت کشور اطلاع دهید.

وی عمل به وظیفه را عامل اصلی انگیزه همه برای برگزاری انتخابات پرشور دانست و گفت: قانون مداری و بی طرفی، سلامت، ایمنی و رقابت در روند اجرا نیز از عوامل افزایش مشارکت حداکثری در انتخابات امسال است. .

وی افزود: با وجود خلاقیت های منفی دشمن، خدمات دولت و افزایش رضایتمندی مردم در جامعه مشهود است و افزایش حضور منظم مردم در عرصه های انتخاباتی در سال جاری نیز دلیل بی نتیجه ماندن این انتخابات است. منفی.» تبلیغات علیه خدمات دولتی و مردم کشورمان.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا