اخبار روز

خط و نشان فرمانده کل سپاه برای ترامپ در مورد انتقام سردار سلیمانی!

فرمانده کل سپاه گفت: “طوفان الاقصی” مستقل از حرکت ما برای انتقام حاج قاسم است؛ انتقام حاج قاسم در فضای مخصوص به خود صورت خواهد گرفت و در آنجا ما با عاملان و آمران شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس روبرو هستیم.

به گزارش ریمنیو به نقل از خبر آنلاین، روز گذشته در نشست خبری با نمایندگان رسانه‌ها، با محوریت شهادت سیدرضی  موسوی از مستشاران ایران در حمله تروریستی گزارش ارتشی، علت ترو،شهی، د سردار سید رضی را شکست غیرقانونی ترمیم دید‌ها در جریان طوفان الاقصی. و انحراف افکار عمومی از این شکست سنگین دانست و گفت که طوفان الاقصی یکی از انتقام‌های ترور سردار حاج قاسم سلیمانی از حماس آمریکا و سوارها به دست و مقاومت قهرمان و سرافراز فلسطین بود.

اظهارات سردار رمضان شریف با واکنش به جنبش مقاومت اسلامی “حماس” روبه‌رو شد و تاکید کرد. «بارها بر انگیزه‌ها و عوامل عملیات طوفان الاقصی در راس آنها خطرات و تهدیدات فراروی مسجد الاقصی تاکید کرده‌ایم. هملیات‌های مقاومت مقاومت در پاسخ به «ارزشش را دارد».

هر چند از بیانیه حماس سپاه پاسداران بیانیه ای صادر کرد و درباره س وءبر داشت از اظهارات سردار شریف توضیحاتی ارائه کرد اما به فاصله یک رو ز، برای دومین بار بعد از سردار سرلشکر حسین سلامی، فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیز توضیحاتی مطرح کرد.

وی صبح امروز پنجشنبه در مراسم تشییع پیکر شهید سیدرضی موسوی، با اشاره به سخنان روز گذشته ارتش در خصوص عملیات طوفان الاقصی تاکید کرد: عملیات طوفان اقصی کاملاً فلسطینی بود که توسط خود فلسطی نی‌ها طراحی و اجرا نشد و هیچ گروهی غیرفلسطینی در ایجاد این طوفان عظیم و فلسطینی وجود نداشت و مسئله کاملاً فلسطینی بود. چون دیروز از قول بیانیه اعلام شد که عملیات طوفان الاقصی انتقام از شهادت حا ج قاسم بود می خواهم بگویم این موضوع از هم مستقلند. طوفان الاقصی مستقل از حرکت ما برای انتقام حاج قاسم است؛ انتقام حاج قاسم در فضای مخصوص به خود را خواهد گرفت و در آنجا ما با عاملان و آمران شهادت حاج قاسم و ابومهدی المهندس روبه‌رو هستیم.

 

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا