اخبار روز سینما

فیلم کوتاه مورس برنده بهترین موسیقی فیلم ماکائو!/جزئیات

ایسنا نوشت:فیلم کوتاه مورس که نویسنده و کارگردان آن روناک جعفری است در چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم ماکائو، برنده بهترین موسیقی فیلم به آهنگسازی پیام آزادی شد.

به گفته سازندگان، این فیلم پیش از این در بیست و دومین جشنواره بین المللی ایمجین ایندیا در مادرید، بیست و دومین جشنواره جکسون ویل، بیست و سومین جشنواره فونیکس، دوازدهمین دوره جشن خانه سینما و سی و هشتمین جشنواره فیلم کوتاه تهران به نمایش درآمده است.

او پیش از این در بیست و دومین جشنواره بین‌المللی ایمجین ایندیا در مادرید، بهترین فیلم کوتاه دوم و بهترین کارگردانی و بهترین فیلم جشنواره فیلم کوتاه تهران را دریافت کرده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: اگر همیشه یک سوال بی پاسخ وجود داشته باشد که از کسی که مرده است بپرسید، آن سوال چیست؟

دیگر عوامل فیلم کوتاه “مورس” عبارتند از: نویسنده و کارگردان: روناک جعفری، تهیه کننده: محمد یوسفی، امیرحسین عنایتی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، تدوین: پویان شعله‌ور، مدیر صدابرداری: امیر شاهوردی، صداگذار : علیرضا علویان، آهنگساز: پیام آزادی، بازیگران:هادی حجازی فر، هومن رهنمون، سامان صفاری، صحرا اسدالهی، سلمان فرخنده.

نگین یوسف پور

نگین یوسف پوریان هستم از شهر سمنان و بعنوان سردبیر این رسانه جدیدترین اخبار روز رو برای شما قرار میدم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا