اخبار روز سینما

زیباتر شدن مریم مومن بعد از ازدواج غوغا کرد!/عکس

عکس جدید منتشر شد از مریم مومن را در ادامه می توانید ببینید.

مریم مومن چند هفته پیش با انتشار ویدیویی در کنسرت فرزاد فرزین خبر ازدواجش را داد. طرفداران او متوجه تغییر چهره مریم مومن بعد از ازدواج شده و چهره این بازیگر زیباتر از قبل شده است.

عکس جدید مریم مومن بعد از ازدواج

تغییر چهره مریم مومن پس از ازدواج / زیبایی چهره این بازیگر زن دو چندان شد + عکس

سن و تحصیلات مریم مومن

مریم مومن ششم متولد مرداد ۱۳۷۷ در اردبیل ، بازیگر سینما و تلویزیون است. او در رشته بازیگری فارغ التحصیل شد و اولین بار در سن پنج سالگی مقابل دوربین رفت.

داستان ازدواج مریم مومن.

در سال 2019 مریم مومن تایید کرد که در یک رابطه عاشقانه است و قلبش با شخصی است که نامش (س) است. او حتی در این گفت و گو جزئیات بیشتری از این رابطه را فاش کرد و مادرش خانم علیزاده نیز صحبت هایی داشت. شهریور در سال 1402 در برنامه چیدانه خبر ازدواجش را کاملا تکذیب کرد! اما چند هفته پیش این بازیگر با انتشار ویدئویی در کنسرت فرزاد فرزین خبر ازدواج خود را تایید کرد.

اولین حضور مریم مومن در بازیگری

او فعالیت هنری خود را با تئاتر دانشجویی آغاز کرد تا اینکه در سال 1395 در سن 19 سالگی آزمون را پس داد و با سریال بانوی عمارت در نقس فخرالزمان جلوی دوربین رفت. پخش این سریال در پاییز 1396 از شبکه سه باعث شهرت او و حسام منظور شد.

ماجرای طلاق پدر و مادر مریم مومن.

خانم بازیگر: طلاق شاید الان خیلی مرسوم شده است اما در تایمی که من در یک محیط کوچکی تجربه کردم اصلا راحت نبود و نگاه ها را می فهمیدم. من یک شبه بزرگ شدم، آن هم در ۹ سالگی و اوج بچگی ام، حامی مامانم شدم و سعی کردم کسی به مامانم توهین نکند.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا