اخبار روز سینما

فروش بلیط کنسرت ۷۰۰ هزار تومانی علیرضا قربانی ۷ میلیون تومان!

کنسرت علیرضا قربانی، خواننده سنتی، از تاریخ پنج شنبه ۷ دی آغاز می‌شود و تا تاریخ ۱۸ دی با برگزاری ۲۰ سانس ادامه خواهد داشت. فروش بلیت‌ها برای این کنسرت از ساعت ۲۲ چهارشنبه ۲۹ آذرماه آغاز شد، اما در همان دقایق و ساعات ابتدایی، سایت‌های فروش دچار مشکل شدند. یک نکته مهم اینجاست که بلیت‌های این کنسرت در سایت‌های مختلف اینترنتی به قیمت‌های بسیار بالاتر از حد معقول عرضه شده‌اند. قیمت پایه بلیت‌ها از ۳۹۵ هزار تومان شروع شده و تا ۷۹۵ هزار تومان بیشتر نمی‌شود، اما در بازار سیاه این بلیت‌ها تا ۷ میلیون تومان به فروش می‌رسند.

 

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از فارس، وجود دلالان در بازار خرید و فروش بلیت کنسرت ها، خرید بلیت را برای علاقه مندان به این هنر با مشکل و مشکل مواجه کرده است.

شبکه دی کنسرت علیرضا قربانی خواننده سنتی قرار است از پنجشنبه 16 آغاز شود دی شروع و تا 18 اجرا شود دی در 20 جلسه ادامه خواهد داشت.
بلیت فروشی این کنسرت از روز چهارشنبه نهم آذرماه ساعت 22 آغاز شد اما در همان دقایق ابتدایی صفحه فروش با مشکل مواجه شد.
علیرضا قربانی ضمن عذرخواهی از متقاضیانی که موفق به خرید بلیت نشدند، برنامه خرید اینترنتی بلیت دیگری را راه اندازی کرد، اما این به مشکل پایان نداد و بسیاری از متقاضیان از نحوه فروش بلیت ناراضی و از پشتیبانی سایت ناراضی بودند. آنها از نحوه فروش بلیت انتقاد کردند.
نکته قابل توجه در این ماجرا فروش بلیت این کنسرت در سایت های مختلف اینترنتی با قیمت های بسیار بالاتر از حد معمول است. قیمت پایه بلیت های این کنسرت حداقل 395 و حداکثر 795 هزار تومان بود اما در بازار سیاه تا 7 میلیون تومان هم به فروش می رسد!

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا