اخبار روز سینما

امیلی بلانت: هالیوود به باربنهایمرهای بیشتری احتیاج دارد

امیلی بلانت ستاره فیلم اوپنهایمر در مصاحبه ای درباره تاثیر مثبت اکران باربی و اوپنهایمر بر سینما صحبت کرد و گفت که می خواهد این اتفاق دوباره تکرار شود.

امیلی بلانتامیلی بلانتاین بازیگر نقش «کاترین اوپنهایمر» همسر «جی رابرت اوپنهایمر» (با بازی کیلیان مورفی) در فیلم پرفروش «کریستوفر نولان» در مصاحبه ای با مجله The Playlist گفت. پدیده باربنهایمر او به این نکته اشاره کرد که چقدر برای سینما مثبت است.

امیلی بلانت: هالیوود به باربنهایمرهای بیشتری احتیاج دارد

امیلی بلانت: هالیوود به باربنهایمر بیشتری نیاز دارد

ستاره فیلم «اپنهایمر» این موضوع را اینگونه توضیح داد:

ما باید آن را دوباره تکرار کنیم. ما باید این کار را انجام دهیم چون تأثیر بزرگی برای سینما داشت. ببینید که چه تأثیری برای مردم داشت. این خوشحال‌کننده بود و یک جشنواره بزرگ از متنوع بودن فیلم‌ها به‌شمار می‌رفت. چرا باید آن‌ها را در مقابل یکدیگر قرار داد؟ فقط هر دو فیلم را ببینید. من می‌خواهم این اتفاق بیشتر و بیشتر رخ بدهد. این عالی است.

امیلی بلانت

در حالی که انتظار می رود هر دو فیلم به تنهایی عملکرد خوبی داشته باشند، اکران همزمان هر دو فیلم به عنوان یک رویداد فرهنگی فرصتی به نظر می رسد که نباید از دست داد. در نتیجه، باربی در آخر هفته افتتاحیه 162 میلیون دلار به دست آورد، در حالی که اوپنهایمر 82.5 میلیون دلار فروخت. که تقریباً دو برابر برآورد اولیه او بود.

منبع: movieweb

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا