اخبار روز سینما

جشن عاشقانه ی کریسمس ابی و همسرش!/عکس

در ادامه می توانید عکس منتشر شده از ابی و همسرش با ژست عاشقانه در جشن کریسمس را ببینید.

ابی که در تعطیلات سال نو میلادی به سر می برد به مناسبت جشن کریسمس عکسی در کنار همسرش منتشر کرد. ژست عاشقانه ابی و مهشید حسابی با استقبال مخاطبانشان روبرو شده است.

عکس عاشقانه ابی و همسرش.

جشن کریسمس ابی و همسرش مهشید / ژست عاشقانه زوج محبوب + عکس

سن و تحصیلات ابی.

ابراهیم حامدی در بیست و نهم خرداد 1328 در تهران به دنیا آمد، خواننده است. او تا دیپلم تحصیل کرد و اکنون در موسیقی به آقای صدا معروف است، بدون کلاس وارد این عرصه شد. او در شهر تهران از پدری خیاط اهل اراک و مادری خانه دار اهل کلک کرج متولد شد. او 4 خواهر و برادر و 1 برادر دارد و در محله میدان فوزیه بزرگ شده است.

ابی چند بار ازدواج کرده است؟

ابی اولین بار در سال 1351 در سن 23 سالگی با خانم فیروزه مقدادی ازدواج کرد و از او صاحب سه دختر به نام های عسل، سایه و خاتون شد. اما در نهایت این زندگی به طلاق ختم شد. آبی در دومین تجربه ازدواجش در یکی از کنسرت ها با خانم مهشید برومند آشنا شد و ازدواج کرد. این زوج فرزندی نداشتند اما فرشید پسر خانم برومند از همسر اولش است.

فرشید رابطه بسیار گرمی با ابی بعنوان پدر خوانده دارد.

ماجرای مهاجرت ابی از ایران

آقای صدا در سال 1356 برای اجرای کنسرت به آمریکا رفت و نتوانست برگردد و مدت زیادی در لس آنجلس زندگی کرد و اکنون در اسپانیا زندگی می کند.

اولین آهنگ ابی.

در سال ۱۳۴۵ وقتی ۱۷ ساله بود با تعداد از بچه محله ها و هم مدرسه ای ها گروه موسیقی Sunboys را تشکیل داد و اولین بار در کاخ جوانان بروی صحنه رفت. در سال ۱۳۴۵ وقتی ۱۷ ساله بود با تعداد از بچه محله ها و هم مدرسه ای ها گروه موسیقی Sunboys را تشکیل داد و اولین بار در کاخ جوانان بروی صحنه رفت.

 

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا