اخبار روز

ورود ۱۹ تن شمش طلا به کشور!

طی ۹ ماهه سال جاری، بیش از ۱۹ تن و ۲۴۶ کیلوگرم شمش طلا به ارزش یک میلیارد و ۲۲۸ میلیون دلار از طریق گمرکات کشور وارد شده است.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از تسنیم، گمرک ایران اعلام کرد که واردات شمش طلا که 2.54 درصد از ارزش کل واردات کشور در 9 ماهه امسال را به خود اختصاص داده است، رتبه چهارم کالاهای عمده وارداتی از کشور را به خود اختصاص داده است.

این گزارش درباره عمده واردات شمش طلا به کشور در 9 ماهه امسال توسط گمرک و بر اساس بیشترین حجم، می افزاید: در این مدت بیشترین میزان واردات شمش طلا از گمرک فرودگاه امام (ره) بوده است. ) با 67 درصد وزن شمش طلا، گمرک باشماق با 21.15 درصد و گمرک تبریز با 8.75 درصد وزن.

بر اساس این گزارش، پس از سه گمرک مذکور، بیشترین میزان واردات شمش طلا به گمرکات مشهد، گمرک فرودگاه اصفهان، گمرک فرودگاه شیراز و گمرک اصفهان اختصاص داشت.

بنابراین گزارش هیات دولت در آذرماه سال گذشته برای ایجاد تسهیلات برای واردات شمش طلا تصویب شد که پس از این تصویب واردات شمش طلا به کشور آغاز شد.


آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا