اخبار روز سینما

حضور متفاوت الناز حبیبی در فیلم تازه منتشر شده+تصویر

فیلمبرداری «شه سوار» به کارگردانی حسین نمازی و با بازی مهرداد صدیقیان و الناز حبیبی به پایان رسید.

به گزارش بازتاب آنلاین به نقل از  از روابط عمومی پروژه، همزمان با پایان فیلمبرداری این پروژه اولین تصویر از فیلم سینمایی «شه‌سوار» جدیدترین اثر حسین نمازی منتشر شد. مهرداد صدیقیان و الناز حبیبی در شهسوار به ایفای نقش می پردازند و اسامی دیگر بازیگران این فیلم به زودی اعلام می شود. حسین نمازی کارگردان و نویسنده «شه‌سوار» پیش از این تجربه موفق «شادروان» و «آپاندیس» را در کارنامه خود ثبت کرده است.

داستان «شه‌سوار» در سه شبانه روز و در یک عروسی می گذرد. مراسم.این فیلم محصول بنیاد سینمایی فارابی است که با مشارکت بخش خصوصی تولید شده است.از دیگر عوامل فیلم «شه‌سوار» تهیه کننده: سعید عطایان مشاور تهیه کننده: سعید خانی، مجری طرح و مدیر تولید: پیمان حجازی، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، فیلمبردار: حامد اوتادی، طراح گریم: امید گلزاده، طراح صحنه: وحید زارع‌مند، طراح لباس: فاطمه صفری‌زاده، مدیر صدابرداری: امیر عاشق حسینی، برنامه ریز: مسعود میمی، دستیار اول کارگردان: سعید بیات، منشی صحنه: حمیرا نعمت‌اله، جانشین مدیر تولید: شهرام شاهرخ، مدیر تدارکات: محسن قراخانلو، مدیر مالی: داود رواقی، تصویربردار پشت صحنه: شیما رییسی، عکاس: ریحانه زنگنه.

آویسا احمدی نیا

آوین احمدی هستم سردبیر و مدیرمسئول رسانه بازتاب آنلاین که سعی میکنم آنچه در ایران و جهان میگذرد را برای شما در این وبسایت به اشتراک بگذارم

مقالات جذاب با ارزش مطالعه بالا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا